معلمی که بدون کامپیوتر به دانش آموزانش word می آموزد

به گزارش نوای پرنده پارسی، در زمانه ای که هر کسی به هر طریقی بهانه ای برای یاد ندریافت می آورد افرادی هم هستند که دنبال بهانه ای برای یاد دریافت هستند مثل معلم جوانی در غنا که روی تمام بهانه ها خط کشیده و علیرغم نبود سیستم کامپیوتر در مدرسه نرم افزار word را به دانش آموزانش روی تخته سیاه آموزش می دهد. این معلم مسئولیت پذیر در کنفرانس بین المللی مربیان که به میزبانی کمپانی مایکروسافت در سنگاپور برگزار شده است جایزه دریافت نموده است.

معلمی که بدون کامپیوتر به دانش آموزانش word می آموزد

آپیا آکوتو معلم 33 ساله برای آموزش این برنامه به دانش آموزانش تمام صفحات word را با گچ های رنگی روی تخته سیاه می کشد و ثابت نموده است که می توان حتی بدون سیستم های کامپیوتری علم کامپیوتر را به دست آورد. او بعد از منتشر کردن تصاویری از این کلاس در فضای مجازی نامش بر سر زبان ها می چرخد.

معاون آموزش جهانی مایکروسافت آنتونی سالسیتو او را به عنوان معلمی که تمام موانع و مسائل را کنار می زند تا بتواند نیازهای دانش آموزانش را رفع کند تحسین می نماید.

کار شما برای تمام جهان الهام بخش است و ابتکار و تعهدی که یک معلم در قبال یاری به آمادگی دانش آموزان برای آینده دارد را نشان می دهد. آنتونی می گوید ما در مایکروسافت معتقدیم که مربیان قهرمانانی هستند که تمام مرزها را کنار می زنند تا بتواند در یادگیری آن ها تغییراتی ایجاد نموده و تاثیر مستقیمی بر تجربیات و مهارت های زندگی د انش آموزان بگذارند.

یکی از سخنرانان کمپانی مایکروسافت می گوید: شرکت مایکروسافت تصمیم دارد یک آزمایشگاه رایانه کامل همراه با آموزش ها و حمایت های اولیه به این مدرسه در غنا ارسال کند. شرکت مایکروسافت برای انجام این ماموریت هم اکنون با وزارت آموزش و پرورش غنا در حال مذاکره است.

منبع: بدونیم
انتشار: 29 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 676

به "معلمی که بدون کامپیوتر به دانش آموزانش word می آموزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معلمی که بدون کامپیوتر به دانش آموزانش word می آموزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید