معرفی کامل هتل های سرعین

به گزارش نوای پرنده پارسی، معرفی کامل هتل های سرعین

سرعین یکی از مناطق توریستی ایران در شمال کشور است که طرفداران زیادی به دلیل چشمه های آب گرم خود دارد. چشمه های آب گرم سرعین شهرت جهانی دارند و سالانه هزاران بازدید کننده داخلی و خارجی را به برای استراحت یا درمان یه سمت خود می کشانند. مسافرانی که به این شهر می فرایند عموما به دنبال محلی برای اقامت خودشان هستند از همین رو لازم است تا اطلاعاتی در خصوص هتل های سرعین داشته باشند.

معرفی کامل هتل های سرعین

ما در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران قصد داریم تا درباره تمامی هتل های سرعین صحبت کنیم تا شما بنابر نیاز و اولویتی که دارید یکی از آن ها را برای اقامت خودتان در این شهر توریستی انتخاب نمایید.

علاوه بر سایت شما امکان خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و همچنین خرید تور مسافرتی را از توسط اپلیکیشن خبرنگاران هم دارا می باشد، پس تنها کافیه که اپلیکیشن خبرنگاران رو بر روی موبایلتان نصب کنید و بعد تنها با چند کلیک ساده اقدام به رزرو ارزان ترین بلیط هواپیما تهران کیش بنمایید.

لازم به ذکر است که بگوییم شما در کوتاهترین زمان ممکن می توانید در سیستم رزرو هتل خبرنگاران هتل مورد نظرتان را رزرو نمایید. علاوه بر رزرو هتل رزرو خرید بلیط هواپیما هم موجود است.

هتل های 4 ستاره سرعین

+ مشخصات عمومی هتل رویال پارک سرعین

هتل رویال پارک سرعین

یکی از هتل های تازه تاسیس شده در شهر سرعین که از آن به عنوان اولین هتل و مجتمع آبدرمانی خاورمیانه که پیروز به عضویت در اتحادیه Spawatter اروپا هم شد، نیز هتل رویال پارک نام دارد. این هتل تازه تاسیس با دارا بودن 4 طبقه و 22 اتاق و سوئیت اقامتی لوکس دارای مدرن ترین و کامل ترین تجهیزات نظیر کلینیک تخصصی آبدرمانی، استخرهای خصوصی و عمومی، غار نمک، حمام ترکی، سونا و ماساژتراپی می باشد. با اقامت در هتل رویال پارک سرعین می توانید محیطی آرام و دلنشین را برای اقامت خودتان در شهر سرعین به ارمغان بیاورید.

این هتل دارای سوئیت های VIP می باشد که در آن ها حوضچه های آب گرم وجود دارد.

آدرس: سرعین، خیابان دارایی، روبروی هتل لاله

+ مشخصات عمومی هتل لاله سرعین

هتل لاله سرعین

از دیگر هتل های سرعین هتل 4 ستاره ای به نام لاله است که در سال 1379 در خیابان دانش شهر سرعین افتتاح شد. این هتل به منظور ارتقاع سرح کیفی خود در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفت. از جمله امتیازات این 4 ستاره در شهر سرعین قرارگیری آن در بهترین نقطه شهر می باشد. شما با اقامت در این هتل فاصله بسیار کمی با مجتمع آب درمانی سبلان خواهید داشت و همچنین می توانید به مجموعه توریستی و ورزشی آلوارس که بزرگترین پیست اسکی از لحاظ وسعت در ایران دسترسی داشته باشید. هتل لاله در مجاورت با طبیعتی زیبا و دلنشین با جاذبه های تاریخی و باستانی، پذیرای میهمانان و گردشگران داخلی و خارجی می باشد.

آدرس: سرعین، خیابان دانش، مقابل آب درمانی سبلان

+ مشخصات عمومی هتل بوستان سرعین

هتل بوستان سرعین

یکی دیگر از هتل های سرعین که بسیار در بین مسافران محبوب است هتل بوستان سرعین است؛ این هتل در سال 1389 در مرکز این شهر افتتاح شد و مجددا در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفت. هتل 4 ستاره بوستان در 8 طبقه بنا و 60 اتاق طراحی شده و از جمله مزایای آن دسترسی آسان به مراکز تفریحی و آب های درمانی شهر سرعین نظیر آب درمانی سبلان می باشد.

کادر حرفه ای هتل بوستان سرعین آماده پذیرایی از میهمانان این شهر توریستی و جذاب می باشد.

آدرس: سرعین، خیابان دانش، خیابان معلم شرقی، پلاک 1

+ مشخصات عمومی هتل رضوان خلیج فارس سرعین

هتل رضوان خلیج فارس سرعین

در سال 1386 یکی دیگر از هتل های سرعین به نام هتل رضوان خلیج فارس در این شهر توریستی افتتاح شد. این هتل 4 ستاره مجددا در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفت و امکانات جدید به آن اضافه شد. هتل رضوان دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی از لحاظ دسترسی به مرکز شهر، مراکز تجاری و تفریحی و همچنین چشمه های آب گرم درمانی سرعین می باشد. کادر حرفه ای هتل هتل رضوان خلیج فارس سرعین آماده پذیرایی از میهمانان این شهر توریستی و جذاب می باشد.

آدرس: سرعین، میدان دانش، خیابان بعثت

+ مشخصات عمومی هتل ارشاد سرعین

هتل ارشاد سرعین

یکی دیگر از هتل های سرعین که دارای 4 ستاره می باشد، هتل ارشاد نام دارد. این هتل در سال 1379 در این شهر افتتاح شد و در سال 1396 مجددا مورد بازسازی و افزایش میزان امکانات مسافران قرار گرفت. هتل ارشاد در 6 طبقه و 56 اتاق و سوئیت های اقامتی طراحی شده و به مانند دیگر هتل های سرعین که از آن ها نام بریم، دسترسی آسانی به مراکز تجاری و تفریحی این شهر دارا می باشد. برخورد کارکنان هتل ارشان در سرعین بسیار خوب و حرفه ای است شما می توانید تجربه یک سفر عالی را با اقامت در این هتل به دست بیاورید.

آدرس: سرعین، خیابان ولیعصر، جنب آب درمانی

+ مشخصات عمومی هتل پدرام سرعین

هتل پدرام سرعین

هتل 4 ستاره لوکس پدرام یکی دیگر از هتل های سرعین است که در سال 1393 در خیابان دارایی این شهر افتتاح شد. ساختمان هتل پدرام 10 طبقه است و دارای 46 اتاق با امکانات کامل و استاندارد می باشد. هتل پدرام به جاذبه ها و مراکز تفریحی این شهر دسترسی بسیار آسانی دارد و با کادری مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی از میهمانان خود می باشد.

آدرس: سرعین، خیابان دارایی

هتل های 3 ستاره سرعین

+ مشخصات عمومی هتل کوروش سرعین

هتل کوروش سرعین

یکی دیگر از هتل های سرعین که بسیار در بین مسافران محبوب است، هتل 3 ستاره کوروش است. این هتل در سال 1395 در شهر سرعین افتتاح شد. این هتل در 10 طبقه و 40 اتاق طراحی شده و دارای امکانات اقامتی مناسبی می باشد. مسافران هتل کوروش سرعین دسترسی راحتی می توانند به مراکز تجاری و چشمه های آب گرم درمانی این شهر داشته باشند.

آدرس: سرعین، خیابان دانش، روبروی آبدرمانی سبلان

+ مشخصات عمومی هتل آپارتمان اترک سرعین

هتل آپارتمان اترک سرعین

در سال 1384 یکی دیگر از هتل های سرعین به نام اترک افتتاح شد. این هتل شامل دو بلوک 4 طبقه می شود و 38 واحد اقامتی نیز دارد. هتل اترک سرعین در خیابان چالدران قرار گرفته است و دسترسی به آب گرم پهن لو و قهوه سوئی بسیار از آن راحت است. هتل آپارتمان اترک سرعین به منظور افزایش راندمان کاری خودش هر سال بیشتر بهینه سازی می شود و امکانات مناسب تری در اختیار مهمانان خود قرار می دهد.

آدرس: سرعین، خیابان چالدران، مجتمع هتل آپارتمان و آب درمانی اترک

+ مشخصات عمومی هتل آپارتمان سپید سرعین

هتل آپارتمان سپید سرعین

در سال 1387 هتلی به نان سپید در شهر سرعین تاسیس شد که در 8 طبقه و 72 اتاق طراحی شده است. هتل سپید سرعین دارای آبگرم معدنی مجهز به حمام ترک، سونای نمک، سونای بخار، سونای خشک و جکوزی می باشد. از جاذبه های گردشگری می توان به دهکده صخره ای ویند کلخوران اشاره کرد که با پیمودن مسافت 11 کیلومتر از هتل سپید می توان به این مکان دسترسی داشت. لازم به ذکر است که این هتل به دلیل شرایط آب و هوایی منطقه دارای سیستم های سرمایشی نمی باشد.

آدرس: استان اردبیل، سرعین،میدان گاومیش گلی، خیابان ژنرال

هتل های 2 ستاره سرعین

+ مشخصات عمومی هتل صحت سرعین

هتل صحت سرعین

هتل دو ستاره صحت که در سال 1390 در خیابان دانش شهر سرعین افتتاح شده و به منظور ارتقاء سطح کیفی خدماتی که ارائه می دهد مجددا در سال 1393 مجددا بازسازی شده است. این هتل دارای 18 اتاق با امکانات مناسب می باشد و از جمله مهمترین مزایای آن نزدیک بودن به مجتمع آبدرمانی سرعین است. کارکنان این مجموعه بسیار حرفه ای هستند و برای شما اقامتی دلپذیر را به ارمغان می آورند.

لازم به ذکر است که بگوییم این مجموعه از پذیرش مهمانان عرب و آقایان مجرد خودداری می کند.

آدرس: سرعین، خیابان دانش، خیابان تختی

+ مشخصات عمومی هتل کبیر سرعین

هتل کبیر سرعین

در سال 1388 یکی از هتل های سرعین به نام کوروش به منظور اسکان مسافران این مقصد توریستی افتتاح شد. این هتل در سال 1394 مجددا مورد بازسازی قرار گرفت تا امکانات لازم برای مسافران خودش را بهبود ببخشد. یکی از مزیت های هتل کبیر سرعین امکان دسترسی آسان هتل به مراکز آبدرمانی این شهر می باشد. از جمله مهمترین جاذبه های گردشگری که با این هتل فاصله بسیار کمی دارد آبشار ورگه سران، دریاچه شورابیل و بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی است.

آدرس: سرعین، خیابان امام، نرسیده به چهار راه

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4359

به "معرفی کامل هتل های سرعین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی کامل هتل های سرعین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید