مسائل اقتصادی، برنامه های اعزام به تایلند و گرجستان را لغو کرد

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرنگاران: سرمربی تیم جودوی نوجوانان گفت: به دلیل مسائل اقتصادی برنامه اعزام تیم نوجوانان به به تورنمنت بین المللی تایلند و اردوی مشترک گرجستان منتفی شد.

مسائل اقتصادی، برنامه های اعزام به تایلند و گرجستان را لغو کرد

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

عطا الله عباس نژاد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: تیم نوجوان اوایل مرداد به رقابت های دنیای بوسنی اعزام می گردد و بعد از آن نیز در مهر جهت حضور در رقابت های قهرمانی آسیا به تایلند خواهد رفت. قرار بود در راستای آماده سازی تیم ابتدا به تورنمنت تایلند اعزام گردد و بعد از آن نیز اردوی مشترکی در گرجستان تجربه کند اما به دلیل این مسائل اقتصادی نتوانستیم این برنامه ها را پیگیری کنیم.

وی ادامه داد: تاکنون دو دوره اردوی آماده سازی را برگزار کردیم و دور سوم اردوها نیز از روز گذشته استارت خورده است، البته زمان زیادی تا آغاز رقابت های قهرمانی دنیا نداریم اما با این حال تمرینات را به خوبی برگزار می کنیم و امیدواریم در این زمان بتوانیم نفرات اعزامی را به خوبی آماده کنیم. تمرینات تیم نوجوانان به دلیل امتحانات خاتمه سال در خرداد ماه تعطیل بود و نفرات طبق برنامه ای که به آنها داده بودیم تمرینات را به صورت انفرادی دنبال می کردند.

سرمربی تیم جودوی نوجوانان مطرح نمود: با توجه به اینکه فدراسیون درگیر کسب سهمیه برای حضور در المپیک است بیشتر اعتبارات فدراسیون معطوف سفرهای تیم بزرگسالان است اما با این حال مسئولان تا جایی که از دست شان برمی آید از تیم های پایه نیز حمایت می نمایند. به هرحال اگر به دنبال نتیجه خوبی هستیم باید با نگاهی کاملا حرفه ای به تیم ها و تدراک آنها توجه کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2751

به "مسائل اقتصادی، برنامه های اعزام به تایلند و گرجستان را لغو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل اقتصادی، برنامه های اعزام به تایلند و گرجستان را لغو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید