مسئولیت سنگین جانشین رنگرز در تیم ملی، قرعه فدراسیون به نام چه کسی می افتد؟

به گزارش نوای پرنده پارسی، پس از کناره گیری حسن رنگرز از فدراسیون کشتی مسئولیت مدیر فنی تیم های ملی خالی است و فدراسیون برای انتخاب این پست مهم هنوز تصمیمی نگرفته است.

مسئولیت سنگین جانشین رنگرز در تیم ملی، قرعه فدراسیون به نام چه کسی می افتد؟

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، پس از اینکه حسن رنگرز از فدراسیون کشتی استعفا داد و در وزارت ورزش و جوانان مشغول به فعالیت شد موضوع اصلی در این فدراسیون انتخاب جانشین برای پست های رنگرز بود.

رنگرز در فدراسیون کشتی سخنگو و مدیر تیم های ملی بود، فدراسیون کشتی پس از رفتن او در پست سخنگوی فدراسیون خیلی زود اقدام کرد و امامی که از داوران کشتی است به عنوان سخنگوی فدراسیون انتخاب کرد اما پست رنگرز در مقام مدیر تیم های ملی هنوز خالی است؛ هر چند که گزینه های زیادی مطرح شده است اما هنوز انتخابی صورت نگرفته است.

مسئولیت فنی تیم ملی کشتی فرنگی بر عهده محمد بنا آقای خاص کشتی ایران است و بدون شک کسی که به عنوان مدیرفنی تیم های ملی انتخاب گردد باید مورد تایید محمد بنا قرار گیرد، همانطور که رنگرز ارتباط خیلی خوبی با بنا داشت. به هر حال هنوز فدراسیون در انتخاب مدیرفنی تیم های ملی مردد است و باید دید در روزهای آینده چه کسی می تواند این مسئولیت سنگین را برعهده بگیرد.

4057/

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4298

به "مسئولیت سنگین جانشین رنگرز در تیم ملی، قرعه فدراسیون به نام چه کسی می افتد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئولیت سنگین جانشین رنگرز در تیم ملی، قرعه فدراسیون به نام چه کسی می افتد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید