مردم آمریکا باید برای روزی که ترامپ شکست را نمی پذیرد آماده باشند

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، سناتور برنی سندرز در مصاحبه با پولیتیکو به مردم آمریکا هشدار داد نسبت به کارشکنی انتخاباتی ترامپ و احتمال امتناع او از خروج از قدرت در صورت شکست در انتخابات آماده باشند.

مردم آمریکا باید برای روزی که ترامپ شکست را نمی پذیرد آماده باشند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

وی در ادامه از کنگره و رسانه های آمریکا خواست هم اکنون در خصوص مواجهه با این سناریوی احتمالی آمادگی ایجاد نمایند.

سندرز با اشاره به اظهارنظر اخیر ترامپ در کنگره جمهوریخواهان اعلام نمود: این یک برآورد بی پایه و اساس نیست. ترامپ مدعی شده تنها راه اینکه وی شکست بخورد، تقلب در انتخابات است. رئیس جمهور آمریکا همچنین احتمال امتناع از پذیرش شکست انتخابات را به صورت ضمنی در مصاحبه اخیرش با فاکس نیوز مطرح نموده است.

برنی سندرز گفت که به دنبال افزایش سطح آگاهی مردم آمریکا نسبت به مقاومت ترامپ در برابر عدم کناره گیری از قدرت است و میخواهد در آینده نزدیک در این رابطه سخنرانی کند.

گفتنی است انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تاریخ سوم نوامبر (حدود دو ماه دیگر) برگزار می گردد اما با توجه شیوع کرونا و اینکه قرار است بخش عمده فرایند رای گیری به صورت پُستی انجام گردد، مقامات کارولینای شمالی از شب گذشته ارسال برگه های رای برای افرادی که خواهان مشارکت پستی در انتخابات هستند را شروع نموده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5030

به "مردم آمریکا باید برای روزی که ترامپ شکست را نمی پذیرد آماده باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم آمریکا باید برای روزی که ترامپ شکست را نمی پذیرد آماده باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید