مردانی برای مدال برنز فردا به روی شیاپ چانگ می رود

به گزارش نوای پرنده پارسی، تکواندوکار وزن 80+ ایران با شکست در دیدار نیمه نهایی گرندپری امارات، فردا برای کسب مدال برنز به روی شیاپ چانگ میرود.

مردانی برای مدال برنز فردا به روی شیاپ چانگ می رود

به گزارش خبرنگاران، رقابت های فینال گرندپری 2018 به میزبانی امارات و در دو روز پیگیری می گردد که از صبح امروز (پنجشنبه، یکم آذر) نخستین روز این رقابت ها پیگیری شد که در سرانجام سه نماینده از چهار تکواندوکار ایران حذف شدند و تنها سجاد مردانی باید در دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز به روی شیاپ چانگ برود.

به این ترتیب سجاد مردانی تکواندوکار وزن 80+ کیلوگرم ایران، در نخستین مبارزه خود 9 بر 3 ودران گولسن از کرواسی را شکست داد، در دور دوم نیز 18 بر 13 ایوان تراجکویک از اسلوونی را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. او در ادامه مقابل ولادیسلاو لارین تکواندوکار روس با نتیجه 12 بر 4 تن به شکست داد و راهی دیدار رده بندی شد. مردانی برای کسب مدال برنز فردا به روی شیاپ چانگ می رود.

در وزن 58- کیلوگرم، فرزان عاشورزاده در گام نخست با حساب 8 بر 5 صفوان خلیل از استرالیا را شکست داد اما در مبارزه دوم خود مقابل ویتو دل آکویلا از ایتالیا 29 بر 27 مغلوب شد و حذف شد.

دیگر تکواندوکار ایران در وزن 58- کیلوگرم آرمین هادی پور بود که در نخستین گام، با حساب 19 بر 7 نتیجه را به جون جانگ از کره جنوبی واگذار کرد و حذف شد

در وزن 68- کیلوگرم، ابوالفضل یعقوبی نیز در مبارزه نخست خود 14 بر 20 نتیجه را به یو جن هوآنگ از چین تایپه واگذار کرد و از گردونه رقابت ها کنار رفت.

سومین نماینده ایران نیز سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم، در نخستین مبارزه خود با حساب 9 بر 4 ودران گولس از کرواسی را شکست داد و راهی مرحله بعد شد.

راهنمایی تیم ملی ایران را فریبرز عسکری به عنوان سرمربی بر عهده دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 520

به "مردانی برای مدال برنز فردا به روی شیاپ چانگ می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردانی برای مدال برنز فردا به روی شیاپ چانگ می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید