مدیرعامل پرسپولیس به علی دایی کنایه زد؟

به گزارش نوای پرنده پارسی، غیر از دایی دنبال چه گزینه ای برویم وقتی گرشاسبی می گوید با یک تماس با طلبکاران خارجی باشگاه به توافق رسیده اما برخی طلبکاران داخلی دنبال از بین بردن پرسپولیس هستند؟

مدیرعامل پرسپولیس به علی دایی کنایه زد؟

به گزارش خبرنگاران ، مدیرعامل پرسپولیس دلخوری اش از طلبکاران پرسپولیس را نمی تواند پنهان کند. او در مصاحبه هایش بارها و بارها گله نموده که چرا در چنین روزهای حساسی به باشگاه فشار می آورند، چرا کنفدراسیون فوتبال آسیا را در جریان پرداخت نشدن مطالبات معوقه شان قرار داده اند و مهم تر اینکه چرا با شکایت به این کنفدراسیون، موقعیت پرسپولیس را به خطر انداخته اند.

دلخوری او به حدی بود که در آخرین مصاحبه اش پیش از سفر به قطر حتی پا را از گلایه های معمول همیشگی فراتر گذاشت و ادعا کرد که بعضی از طلبکاران داخلی، هدف شان نابود کردن پرسپولیس است. ادعای سنگینی است اما آنچه ذهن مان را به خود مشغول نموده، این پرسش که حمیدرضا گرشاسبی با این حرف به چه کسی کنایه زد؟ طلبکاران پرسپولیس را حالا دیگر همه می شناسند و این را هم دیگر همه می دانند که سنگین ترین رقم را علی دایی از این باشگاه طلبکار است اما آیا واقعا روی صحبت گرشاسبی با دایی بود؟

شناخت مان از گرشاسبی باعث می گردد این احتمال را غیرممکن بدانیم و به پرسش پیش آمده پاسخ منفی بدهیم اما این هم اما یک پرسش دیگر را در ذهن مان می نشاند. غیر از دایی دنبال چه گزینه ای می توانیم برویم وقتی گرشاسبی می گوید با یک تماس با دو طلبکار خارجی باشگاه که پیش تر حتی به فیفا شکایت نموده بودند، به توافق رسیده اما برخی طلبکاران داخلی دنبال از بین بردن پرسپولیس هستند؟

علی دایی که در هفته هفتم لیگ چهاردهم اخراج گردیده بود، پول دو سال اول قراردادش را گرفت و مدیرعامل وقت باشگاه می گفت سال سوم را به پرسپولیس بخشیده اما چون مالیات 100 میلیونی اش را ندادند، حالا پول سال سوم را هم طلب نموده که با جریمه مالیاتی اش می گردد سه و نیم میلیارد تومان.

بعد از کناره گیری علی اکبر طاهری و تغییر پست حمیدرضا گرشاسبی از عضو هیات مدیره به سرپرست باشگاه که در پاییز سال گذشته رخ داد، مذاکرات بسیاری با علی دایی انجام شد که پایه گذار آنها خود گرشاسبی بود. او که خطر محرومیت را بیخ گوش پرسپولیس حس نموده بود، خیلی زود طلبکارها را به کذاکره فراخواند که یکی از آنها، دایی بود.

البته پیشنهادی که دادند، با پیشقدم شدنشان برای مذاکره خیلی توفیر داشت چرا که به علی دایی گفتند طلب سال سوم قراردادش را با یک امضای رسمی به پرسپولیس ببخشد و یا حداقل پرداخت آن به صورت قسطی را بپذیرد. حال آنکه نه تنها این پیشنهاد مقبول نیفتاد، بلکه در نهایت دایی باشگاه را محکوم کرد. او که هنوز از توقیف اتومبیل هایش بخاطر بدقولی باشگاه در پرداخت مالیات قراردادش دلخور بود، حتی یک قدم هم عقب ننشست و این پرسپولیس بود که مجبور شد کوتاه بیاید.

خلاصه اینکه نخستین مذاکره با وعده یک پرداخت 500 میلیون تومانی از سوی پرسپولیسی ها تا پیش از انتها سال به انتها رسید اما باشگاه این بار هم نتوانست به وعده هایش عمل کند تا دایی مصمم تر گردد برای دریافت ریال به ریال طلبش. اگر چه هنوز موفق به این کار نگردیده است و همین، پرسپولیس را در خطر محرومیت از حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان قرار داده است.

البته علی دایی بر خلاف مسعود همامی که برای پرسپولیس بازی نکرد و حالا بخاطر 780 میلیون تومان موقعیت این باشگاه را به خطر انداخته، به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت ننموده است و چنین قراری هم با خودش ندارد اما ای اف سی بعد از خواندن گزارش های چند مرحله ای نماینده هایش دیگر نیازی به شکایت ندارد.

این کنفدراسیون پیش تر اعلام نموده بود که باشگاه های بدهکار اگر با طلبکارانشان بی حساب نشوند و یا با آنها به توافق نرسند، پروانه حرفه ای شان باطل و از لیگ قهرمانان حذف خواهند شد. پرسپولیس هم تمام شرایط اینگونه حذف شدن را دارد چرا که طلبکارانش جز با پول، راضی نمی شوند و این درست همان چیزی است که باعث می گردد کنایه های اخیر گرشاسبی را متوجه علی دایی بدانیم. شاید هم منظور او همامی بوده که به ای اف سی شکایت برده اما فرقی هم نمی کند چرا که این کنایه ها شرایط را تغییر نخواهند داد و باشگاه پرسپولیس هم تنها تا انتها همین هفته وقت دارد برای تسویه حساب و یا رضایت دریافت از طلبکارانش وگرنه از همین حالا باید قید لیگ قهرمانان 2019 را بزند.

2 – 600

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 153

به "مدیرعامل پرسپولیس به علی دایی کنایه زد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل پرسپولیس به علی دایی کنایه زد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید