مجمع نمایندگان استان فارس از دکتر مونسان حمایت کرد

به گزارش نوای پرنده پارسی، مجمع نمایندگان استان فارس از گزینه پیشنهادی رئیس جمهوری برای تصدی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام حمایت کرد.

مجمع نمایندگان استان فارس از دکتر مونسان حمایت کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فارس، متن بیانیه مجمع کنندگان استان فارس به شرح زیر است:

جمهوری اسلامی ایران با گذشت چهار دهه از تلاش برای نظام سازی و توجه به میراث کهن ایران اسلامی و سرمایه های مهم حوزه گردشگری و صنایع دستی در برهه کنونی با درک اهمیت این مهم اکنون به همت کنندگان مجلس شورای اسلامی و دولت مفتخر است، وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی را تشکیل و گزینه وزارت را معرفی کند.

بدون تردید تبدیل سازمان به وزارتخانه امری حساس و مهم است که صرفا می تواند توسط سکانداران و مدیران کنونی با رعایت قوانین و صرفه جویی محقق شود.

مونسان در طول مدت تصدی خود در مدیریت سازمان موفقیت ها و پیشرفت خوبی کسب کرده و ضمن تعامل موثر با کنندگان مردم در مجلس شورای اسلامی گزینه اصلح برای کسب رای اعتماد و تشکیل وزارت میراث فرهنگی است.

مجمع کنندگان استان فارس ضمن اعلام حمایت موثر از گزینه پیشنهادی دولت از سایر کنندگان شریف مجلس شورای اسلامی نیز دعوت می نماید با رای و نگاه مثبت و حداکثری در تشکیل این وزارتخانه همراهی کنند.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2199

به "مجمع نمایندگان استان فارس از دکتر مونسان حمایت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجمع نمایندگان استان فارس از دکتر مونسان حمایت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید