قاتلان جوان 23 ساله در خانمیرزا دستگیر شدند

به گزارش نوای پرنده پارسی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خانمیرزا گفت: قاتلان جوان 23 ساله در شهرستان خانمیرزا شناسایی و دستگیر شدند.

قاتلان جوان 23 ساله در خانمیرزا دستگیر شدند

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران، سرهنگ امیر انتظامی نیا در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه یک جوان 23 ساله لردگانی در پی تیراندازی توسط افرادی ناشناس در شهرستان خانمیرزا به قتل رسیده است، گفت: این حادثه در جاده ارتباطی گوشکی - آلونی در ساعت 23 پنج شنبه شب 22 آبان ماه اتفاق افتاده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خانمیرزا گفت: این جوان 23 ساله برای تفریح با دوستان خود قرار گذاشته وبا یک خودروی پژو نوک مدادی در جهت پیوستن به دوستان خود بود که در جهت توسط افراد ناشناس از داخل یک خودروی پژو پارس دیگر هدف شلیک تفنگ شکاری قرار می گیرد.

وی اعلام کرد: این جوان در کوتاه ترین زمان توسط اورژانس به بیمارستان لردگان منتقل می گردد که به علت شدت جراحت فوت می نماید.

وی در ادامه اعلام کرد: نیروهای انتظامی از زمان وقوع قتل تمام کوشش خود را برای شناسایی قاتلان انجام دادند و دو قاتل در این رابطه شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: با تحقیقات گسترده مأموران در نهایت دو متهم در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی قضائی یکی از متهمان در استان آذربایجان غربی و دیگری در استان خوزستان دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان دلالت داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خانمیرزا بیان داشت: متهمان در بازپرسی فنی کارآگاهان پلیس آگاهی و در مواجهه با دلایل و شواهد جمع آوری شده راهی جز اقرار نداشتند و به تیراندازی به سمت خودرو مقتول اعتراف کردند.

سرهنگ انتظامی نیا گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5806

به "قاتلان جوان 23 ساله در خانمیرزا دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاتلان جوان 23 ساله در خانمیرزا دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید