قابلیت اداره کشور با اتکا به درآمدهای حوزه گردشگری

به گزارش نوای پرنده پارسی، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: اگر حوزه گردشگری به درستی ساماندهی شود می ­توان با اتکا به درآمدهای این حوزه به اداره کشور پرداخت.

قابلیت اداره کشور با اتکا به درآمدهای حوزه گردشگری

عزت الله یوسفیان ملا در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: در کشور ما اگر حوزه گردشگری به درستی ساماندهی شود می توانیم با اتکا به این حوزه درآمدزا به اداره کشور بپردازیم و نباید فراموش کرد که در ایران ظرفیت­های منحصر به فردی در زمینه جاذبه های تاریخی و طبیعی وجود دارد که سازمان میراث فرهنگی باید با شناسایی و معرفی آن، زمینه گسترش و توسعه متوازن صنعت گردشگری در کشور را فراهم آورد.

او با اشاره به بهره مندی از فرصت های گردشگری در کشورهایی نظیر مصر و تونس، ادامه داد: در این کشورها در شرایطی که به دلیل حوادث پیش آمده اقتصادشان فلج شده بود، گردشگری توانست به کمک اقتصاد ملی شان بیاید.

این نماینده مجلس شورای اسلامی، اضافه نمود: به دلیل اثربخشی گردشگری، تروریسم اقدام به آسیب زدن به زیر ساخت های این حوزه در برخی کشورهای منطقه کرد که نشان از اهمیت موضوع یاد شده در گردش مالی برای کشورها است.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در 80کیلومتری جهت آمل به تهران در محور هراز در منطقه لاریجان چشمه های آب معدنی و آبگرم وجود که از دل زمین می جوشد با املاح فراوان و مواد گوگردی برای درمان بسکمک از بیماری های پوستی و درد مفاصل مفید است که نیازمند توجه بیشتر مسئولان سازمان میراث فرهنگی کشور به منظور جذب گردشگر است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2045

به "قابلیت اداره کشور با اتکا به درآمدهای حوزه گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت اداره کشور با اتکا به درآمدهای حوزه گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید