قائم مقام پدیده: آقای دبیرکل! چطور پرسپولیس بدون اخذ رضایت ما بازیکن گرفت؟، به فیفا و AFC شکایت می کنیم

به گزارش نوای پرنده پارسی، قائم مقام باشگاه شهرخودرو تأکید کرد؛ به علت اینکه پرسپولیس به تعهداتش عمل نکرده است به فیفا و AFC شکایت خواهند کرد.

قائم مقام پدیده: آقای دبیرکل! چطور پرسپولیس بدون اخذ رضایت ما بازیکن گرفت؟، به فیفا و AFC شکایت می کنیم

به گزارش خبرنگاران، اسماعیل حیدرپور در گفت وگو با رسانه باشگاه پدیده مشهد گفت: واقعا تعجب می کنم که در فدراسیون فوتبال چه می گذرد؟ نمی دانم حرف مان را باید به چه کسی بگوییم! با آقای دبیر کل صحبت نموده ایم. فدراسیون فوتبال چرا یک بام و دو هوا؟ چرا باید پرسپولیس بدون اینکه با ما توافقی کند، پنجره اش باز گردد و رامین رضاییان، احمد گوهری، هنانوف، صفروف و تمیروف را جذب کند؟

وی اضافه کرد: باشگاه شهرخودرو هیچ توافق نامه ای با پرسپولیس امضا ننموده است. چگونه پرسپولیس توانست این خرید ها را ثبت کند؟ ما بدهی کسانی که از ما شکایت نموده بودند را پرداخت کردیم و بعد پنجره مان باز شد. آقای درویش مدیرعامل محترم باشگاه پرسپولیس که از دوستان خوب ما نیز هست، آمدند و صحبت کردند و مبلغی را به ما پرداخت کردند و قرار شد بقیه پول را بدهند، اما خبری نشد. هم بقیه پول را ندادند و هم پنجره شان باز شد و بازیکنان موردنظرشان را نیز گرفتند. جالب اینجاست هر طبقه از فدراسیون فوتبال، یک جواب متفاوت به ما می دهد. به آقای دبیر کل میگوییم که فیفا به ما اعلام نموده است که 45 روز دیگر پنجره تان را می بندیم و ما برای جذب بازیکن خارجی 45 روز فرصت داریم، اما به ما میگویند که شما نمی توانید بازیکن ثبت کنید، این در حالی است که اگر منعی برای جذب بازیکن داشتیم، پس چگونه بازیکنان ایرانی را ثبت کردیم؟ ای فوتبالی ها، یکی به ما جواب بدهد، چگونه ما توانستیم بازیکن ایرانی ثبت کنیم؟

قائم مقام باشگاه شهر خودرو در مورد عدم ثبت بازیکنان این تیم در مقابل مس عنوان نمود: روز اول نیم فصل به پدیده، استقلال، پرسپولیس و چند باشگاه دیگر نامه زدند که شما می توانید 2 بازیکن ثبت کنید. همان روز اول نیز آنقدر اذی تمان کردند که اجازه ندادند همان 2 بازیکن را استفاده کنیم، یعنی با وجود اجازه آنها، ما نتوانستیم از بازیکنان مان در بازی با مس استفاده کنیم.

حیدرپور ادامه داد: فدراسیون دیگر جوابگو نیست. مخصوصا الان که این شرایط برایش به وجود آمده است. آقای دبیر کل فدراسیون، این حق قانونی ماست که تا شنبه بازیکن خارجی مان را ثبت کنیم. چرا به ما این اجازه را نمی دهید؟ آقای دبیر کل و کمیته استیناف، چگونه پرسپولیس بدون اینکه از ما رضایت نامه بگیرد، بازیکنان داخلی و خارجی اش را ثبت کرد ولی ما نمی توانیم از حق مان استفاده کنیم؟ واقعا متعجب و متأسفم که اعمال نفوذ می گردد که نتیجه آن حق خوری و حق کشی است. آقایان محترم در فدراسیون، لطفا بازیکن ما را تا روز شنبه ثبت کنید. ما قطعا هم از فدراسیون و هم از باشگاه پرسپولیس به فیفا شکایت خواهیم کرد، چون پرسپولیس با ما قرارداد نوشته است و قرار بود طبق توافق بعد از پرداخت دو میلیارد، یک میلیارد دیگر نیز پرداخت نمایند. فقط یک سوال دارم. چه قدرتی دستور داد که پرسپولیس بدون اینکه از ما رضایت نامه ای بگیرد و رضایت ما را جلب کند، هم بازیکن داخلی ثبت کند و هم خارجی؟

وی در پاسخ به این سوال که آیا به AFC و فیفا شکایت خواهید کرد یا نه، گفت: یقین داشته باشید که هم به فیفا و هم AFC شکایت می کنیم و دیگر هیچ توافقی با پرسپولیس را قبول نداریم. چون پرسپولیس دیگر خیالش راحت شد و دیگر هم نمی خواهد به شهرخودرو پول بدهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7581

به "قائم مقام پدیده: آقای دبیرکل! چطور پرسپولیس بدون اخذ رضایت ما بازیکن گرفت؟، به فیفا و AFC شکایت می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قائم مقام پدیده: آقای دبیرکل! چطور پرسپولیس بدون اخذ رضایت ما بازیکن گرفت؟، به فیفا و AFC شکایت می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید