فیلم│ رسوایی بزرگ هتل های بین المللی در چین؛ هیلتون و شرایتون هم هستند │ ویدئوی فاجعه این هتل ها را ببینید

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرنگاران: دست کم چهار هتل زنجیره ای پنج ستاره بین المللی در چین پس از انتشار فیلم مربوط به دوربین های مخفی از نظافت غیربهداشتی خانه دارهای این هتل ها عذرخواهی کردند.

فیلم│ رسوایی بزرگ هتل های بین المللی در چین؛ هیلتون و شرایتون هم هستند │ ویدئوی فاجعه این هتل ها را ببینید

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

این ویدئوی 11 دقیقه ای که از داخل اتاق های 14 هتل به صورت مخفیانه گرفته شده و در شبکه اجتماعی ویبو چین منتشر شده است نشان می دهد که خانه دارها از حوله ها و اسفنج های کثیف برای خشک کردن لیوان ها و سینک ها استفاده می نمایند. در برخی موارد از همان حوله برای تمیز کردن توالت هم استفاده شده است.

شانگری-لا، پارک هایت، وادروف استرویا و شرایتون که از جمله این هتل ها هستند پس از انتشار این فیلم جوابیه دادند.

شانگری-لا هتل در فوژو درپاسخ به این فیلم پذیرفت که استانداردهای بهداشتی در این رسوایی نقض شده درحالی که پارک هایت در پکن این اقدام را پیشامد خوانده است.

والدورف استوریا در شانگهای و شرایتون در شهر گویانگ از اتفاق پیش آمده عذرخواهی کردند و اطمینان دادند که روش های نظافت را بازنگری خواهند کرد.

وبلاگ نویسی که از نام مستعار هوآزونگ در شبکه اجتماعی ویبو استفاده می نماید این ویدیو را در واپسین ساعات روز چهارشنبه منتشر کرد و تا عصر پنجشنبه این ویدیو 78هزار بار در رسانه های چینی به اشتراک گذاشته شد.

گروه هتل های هیلتون و ماریوت هم در بین 14 هتل مجللی که در این ویدئو دیده می شوند قرار دارند.

مقامات گردشگری پکن در اعلامیه ای از این هتل ها خواستند شیوه های نظافت را به سرعت تصحیح نمایند و همچنین از کمیسیون سلامت پکن خواستند که از 4 مورد از هتل هایی که نامشان در این ویدیو آمده بازرسی نمایند.

منبع: چمدان
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2299

به "فیلم│ رسوایی بزرگ هتل های بین المللی در چین؛ هیلتون و شرایتون هم هستند │ ویدئوی فاجعه این هتل ها را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم│ رسوایی بزرگ هتل های بین المللی در چین؛ هیلتون و شرایتون هم هستند │ ویدئوی فاجعه این هتل ها را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید