فضا را برای محتکران ناامن کنیم

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، سید علی اسد عصر سه شنبه در جلسه شورای اداری با تبریک به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: هفته دولت فرصت مغتنمی برای معرفی دستاوردها و خدمات دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف و توسعه زیرساخت هاست.

فضا را برای محتکران ناامن کنیم

وی با بیان اینکه خدمت کردن و توفیقات دولت،توفیقات نظام است،گفت: حق مردم است تا در جریان فعالیتها و تصمیم گیری کارگزاران دولت باشند چرا که مطلع سازی مردم ازتوانمندی های دولت باعث ایجاد روحیه اعتماد در آنها گردیده و مردم نیز در همه صحنه ها پشتیبان دولت خواهند بود.

فرماندار بابلسر با بیان اینکه بحث تکریم وجلب رضایت ارباب رجوع از مباحث بسیار مهم در سازمانها و ادارات است، گفت: تیمی به صورت نامحسوس وارد ادارات گردیده و نحوه برخورد کارمندان و مدیران با ارباب رجوع را مورد آنالیز قرار می دهند و در صورت مشاهده هر گونه رفتار غیرمتعارف موضوع به فرمانداری گزارش می گردد و با کسانی که با ارباب رجوع رفتار نادرست دارند برخورد می گردد.

اسد با تاکید به برنامه ریزی در بحث اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه تمام مسئولان از تمامی ابزارها برای ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت فراوری استفاده نمایند و نگاه ویژه ای به آن داشته باشند، گفت:مسئولان برای برطرف مشکل اشتغال باید در کنار فراورینمایندگان بوده و از آنها حمایت نمایند.

وی با تاکید به شناسایی پتانسیل و ظرفیت سطح شهرستان اظهار کرد: شهرستان بابلسر ظرفیت و پتانسیل بسیار خوبی در حوزه شیلات و گردشگری دارد که در صورت فراهم کردن زیرساخت مناسب و زمینه برای ایجاد پرورش انواع ماهیان سردآبی و گرم آبی می توانیم شاهد رونق فراوری ،افزایش درآمد و کاهش بیکاری در سطح شهرستان باشیم.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 149

به "فضا را برای محتکران ناامن کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فضا را برای محتکران ناامن کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید