(عکس) نگه داری بوکسور معروف آمریکایی از 3 ببر

به گزارش نوای پرنده پارسی، نگه داری از حیوانات عجیب و غریب به یک رسم برای بعضی سلبریتی ها در سرتاسر دنیا تبدیل شده است.

(عکس) نگه داری بوکسور معروف آمریکایی از 3 ببر

به گزارش خبرآنلاین، در کشور های مختلفی از آمریکا تا انگلیس بسیاری ثروتمندان و سلبریتی ها از حیوانات عجیب و غریب در خانه خود نگه داری می نمایند. برای مثال جاستین بیبر، خواننده معروف کانادایی، از یک میمون کپوچین نگه داری می کرد، اما پس این که به او مجوز نگه داری از میمون داده نشد او این حیوان را به باغ وحش داد.

مایک تایسون بوکسور معروف آمریکایی هم سه قلاده ببر داشت که بعد از این که یکی از ببر ها به فردی حمله کرد آن ها را فروخت و این کارش را احمقانه دانست.

نبود قوانین سفت و سخت و از سویی عدم کنترل قاچاق حیوانات باعث شده است که هزاران نفر به نگه داری حیواناتی مثل ببر، میمون، مار، عقاب و ... بپردازند و این موضوع به صنعتی تبدیل گردد که درآمد سالیانه آن هفت تا 23 میلیارد دلار است، حتی در بعضی کشور ها به راحتی مدرک نگه داری از بعضی حیوانات برای بعضی افراد صادر می گردد.

برای مثال براساس گزارش بی بی سی در بریتانیا مجوز نگه داری از بیش از 2هزار گراز وحشی، 412 بیسون، 300 مار زهردار، 15 گرگ، 13 ببر و 10 تمساح صادر شده است، این موضوع با نگرانی های زیادی از سوی فعالین محیط زیست در بریتانیا همراه شده است. در سال 2018 هم بیش از 4هزار گونه حیات وحش که در خانه ها و بدون مجوز زندگی می کردند، نجات داده شدند. جریمه نگه داری حیوانات غیرمجاز در این کشور 2هزار پوند است و حیوان از فرد گرفته می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5093

به "(عکس) نگه داری بوکسور معروف آمریکایی از 3 ببر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(عکس) نگه داری بوکسور معروف آمریکایی از 3 ببر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید