عکس آثار پیری بر چهره بابک جهانبخش

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرنگاران : بابک جهانبخش این استوری را از یک تار موی سفید خود در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است.

عکس آثار پیری بر چهره بابک جهانبخش

بابک جهانبخش از خوانندگان پرطرفدار کشورمان است. بابک جهانبخش کنسرت های زیادی را تا قبل از شیوع کرونا برگزار می کرد. یکی از کارهای معروف بابک جهانبخش برف است. بابک جهانبخش در 14 سالگی، مجوز رسمی خود را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دریافت کرد. عکسی را بابک جهانبخش در اینستاگرام از خود منتشر کرد که نشانه های پیری در آن نمایان است.

بیوگرافی بابک جهانبخش

بابک جهانبخش (با نام اصلی علی جهانبخش)، (زادهٔ 1 فروردین 1362) خواننده و ترانه سرای اهل ایران است. بابک جهانبخش نوازندگی پیانو را از 5 سالگی زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بوخوم در آلمان آغاز نمود و بعد از پایان تحصیلات پدرش و بازگشت به ایران، علاقه خود را به موسیقی بیشتر دید و به صورت جدی تر موسیقی شرقی را دنبال کرد. اولین کسی که او را به خواننده شدن تشویق کرد مجتبی میرزاده آهنگساز قدیمی بود. او دوره های آموزشی تازه را طی کرد و در سال 76 و در 14 سالگی، مجوز رسمی خود را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که در آن زمان با تأیید محمدعلی معلم همراه بود دریافت کرد و در همان سال یک کار را برای صدا و سیما ضبط نمود. بابک جهانبخش این استوری را از یک تار موی سفید خود در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است.

منبع : ساعدنیوز

منبع: رکنا
انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7479

به "عکس آثار پیری بر چهره بابک جهانبخش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس آثار پیری بر چهره بابک جهانبخش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید