عوارض آلایندگی معادن شهر قدس باید به حساب این شهرداری واریز گردد

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، محسن عسگری عصرچهارشنبه در جلسه رسمی شورای اسلامی شهرقدس طی سخنانی با اشاره به لزوم جدیت برای پیگیری وصول مطالبات شهرداری گفت: دادستان شهرقدس بعنوان رییس شورای حفظ بیت المال باید به صورت جدی پیگیر این امور باشد و ما در شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم باید در این مسیر گام برداریم.

عوارض آلایندگی معادن شهر قدس باید به حساب این شهرداری واریز گردد

وی اضافه کرد: یکی از مهمترین مطالبات شهرداری قدس از معادن و شن و ماسه است که برای میزان دقیق این مطالبات باید اندازه برداشت این معادن معین گردد، چرا که معادن میزان برداشت خود را پنهان می نمایند بنابراین پیشنهاد می گردد شورا و شهرداری هزینه مشخص دقیق این برداشت ها را جهت اخذ مطالبات و کاهش خطرات برداشت غیرمجاز تقبل کند.

عسگری با اشاره به اینکه موضوع مهم دیگر عوارض آلایندگی معادن است گفت: این عوارض باید مستقیما به حساب شهرداری واریز گردد زیرا در حوزه جغرافیایی شهرقدس است و ضروری است پیگیری های لازم برای دریافت آن انجام گردد.

وی در خصوص آلودگی نفت پارس گفت: فاضلاب صنعتی نفت پارس وارد قسمتی از سرخه حصار می گردد که موجب آلودگی محیط زیست و نارضایتی شهروندان گردیده است و طی سال گذشته اقداماتی صورت گرفت که نتیجه بخش نبوده در حالی که این شرکت باید تصفیه خانه داشته باشد ولی هنوز اقدامی در این مورد نکرده است و نیازمند پیگیری بیشتر مسئولان است.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 237

به "عوارض آلایندگی معادن شهر قدس باید به حساب این شهرداری واریز گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "عوارض آلایندگی معادن شهر قدس باید به حساب این شهرداری واریز گردد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عوارض آلایندگی معادن شهر قدس باید به حساب این شهرداری واریز گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید