طارمی، قلی زاده و رضایی در میان برترین لژیونرهای هفته فوتبال آسیا

به گزارش نوای پرنده پارسی، سه ملی پوش فوتبال ایران که در هفته گذشته برای تیم های خود گلزنی کردند، نامزد بهترین لژیونر هفته گذشته فوتبال قاره کهن شدند.

طارمی، قلی زاده و رضایی در میان برترین لژیونرهای هفته فوتبال آسیا

به گزارش خبرنگاران، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا از کاربرانش خواست تا بهترین لژیونر هفته گذشته فوتبال آسیا را انتخاب نمایند که نام سه مهاجم ایرانی در این فهرست دیده می گردد.

AFC درباره این بازیکنان نوشت:

مهدی طارمی با آمار یک گل و 82 درصد صحت پاس در 67 دقیقه مقابل پورتیموننزه

طارمی که فصل گذشته 18 گل در لیگ برتر پرتغال به ثمر رساند، از زمان پیوستن به غول های اروپا در آگوست نتوانسته بود گلزنی کند، اما او از یکی از شادترین لحظاتش در پیراهن معروف راه راه آبی و سفید لذت برد. در حالی که ملاقات آنها مقابل پورتیموننزه در نیمه اول با نتیجه یک - یک گره خورده بود، مهاجم ایرانی با ضربه سر محکم خود، اولین گلش را برای باشگاه جدیدش در لیگ به ثمر رساند. طارمی عملکردی تأثیرگذار در زمین داشت و به تیمش برای یک پیروزی مهم یاری کرد.

علی قلی زاده با آمار یک گل، 83 درصد صحت پاس و 6 دریبل پیروز در 90 دقیقه مقابل میشلن

قلی زاده با گلزنی برای تیم بالای جدولی شارلوا، به فصل عالی خود در لیگ برتر بلژیک ادامه داد. او که پاسی اشتباه از بازیکن حریف دریافت کرد، سومین گل فصل خود را در کمال خونسردی و با کلاسی بالا به ثمر رساند. هرچند ناتوانی شارلوا در پیروزی باعث لغزش آنها به رتبه سوم جدول شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

کاوه رضایی با آمار یک گل و 3 بازپس گیری توپ در زمین حریف مقابل میشلن

پیروزیت قلی زاده با شارلوا به همراه هم تیمی ایرانی اش که فُرم درخشان ابتدای فصل را با گلزنی در همان مسابقه نشان داد، رقم می خورد. پس از پنج بازی بدون گل، رضایی با ضربه سری تماشایی دروازه حریف را باز کرد تا تعداد گل های خود در لیگ را به شش گل در 10 مسابقه برساند و یک قدم به رکورد 50 گل زده در لیگ برتر بلژیک نزدیک تر گردد.

برای شرکت در این نظرسنجی، اینجا را کلیک کنید.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5561

به "طارمی، قلی زاده و رضایی در میان برترین لژیونرهای هفته فوتبال آسیا" امتیاز دهید

1 کاربر به "طارمی، قلی زاده و رضایی در میان برترین لژیونرهای هفته فوتبال آسیا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طارمی، قلی زاده و رضایی در میان برترین لژیونرهای هفته فوتبال آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید