صیامی: زنگ خطر برای دوومیدانی به صدا درآمده است، باید آسیب شناسی دقیقی انجام گردد

به گزارش نوای پرنده پارسی، رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: زنگ خطر برای دوومیدانی به صدا در آمده است و اگر کار و کوشش نکنیم، بعدها افسوس می خوریم.

صیامی: زنگ خطر برای دوومیدانی به صدا درآمده است، باید آسیب شناسی دقیقی انجام گردد

هاشم صیامی، رئیس فدراسیون دوومیدانی درباره آخرین شرایط جسمانی اش پس از ابتلا به ویروس کرونا به خبرنگار خبرنگاران گفت: در حال حاضر بد نیستم. کمی هم سرفه دارم که فکر می کنم ریه هایم درگیر این ویروس شده است. فعلاً در قرنطینه خانگی در مشهد بسر می برم تا شرایط خوبی را پیدا کنم و بتوانم در روزهای نه چندان دور به محل کارم در فدراسیون بازگردم.

وی با اشاره به برگزاری اولین دوره رقابت های بین المللی جام امام رضا (ع) در مشهد گفت: با برگزاری این مسابقات متوجه شدیم که موقعیت مان در دوومیدانی کجاست و در کدام نقطه ایستاده ایم. برگزاری این رویداد بسیار ارزشمند بود و این اتفاقی است باید در طول سال 2، 3 بیفتد. اینکه بخواهیم برای رویارویی با حریفان خارجی منتظر بازی های آسیایی یا مسابقات قهرمانی آسیا باشیم، درست نیست. به هر حال برگزاری رویدادهای بین المللی در فضای باز خلأ مهمی است که دوومیدانی ایران پیش از این نسبت به آن محروم بود.

رئیس فدراسیون دوومیدانی ادامه داد: نباید از این موضوع پنهان شویم و از مسابقه دادن و برگزار کردنش بترسیم. برگزاری رقابت های جام امام رضا (ع) مسائل و مسائل زیادی را برای مان روشن کرد. واقعیت این است که اگر کوشش نکنیم، کارمان سخت می گردد. ما احتیاج داریم که از تجربه روز مربیان بین المللی استفاده کنیم. در واقع ظرفیت موفقیت وجود دارد و باید به یاری دانش روز به آن دست پیدا کنیم.

صیامی با بیان اینکه کوشش زیادی انجام شده تا ورزشکاران خارجی از کشورهای بیشتری به ایران بیایند، بیان کرد: واقعاً دوست داشتم چند کشور دیگر نیز که به ایران دعوت شده بودند، به کشورمان می آمدند و در مسابقات شرکت می کردند؛ چرا که این کار باعث می شد تا بضاعت دوومیدانی ایران بیشتر نمایان گردد. کوشش زیادی برای برگزاری این مسابقات شد و به نظرم رقابت های خوبی هم بود؛ به طوریکه که حتی احسان حدادی از آمریکا تماس گرفت و گفت که علاقه مند به شرکت در آن بود، اما به دلیل وضعیتی که دارد، نتوانسته به ایران بیاید.

وی در امه گفت: باید یک آسیب شناسی درست و دقیق در دوومیدانی داشته باشیم و نباید زمان را از دست بدهیم. بسیار مهم است که بتوانیم نفرات جایگزین ستاره ها را کشف کنیم. ما باید چند پرتابگر دیسک مثل احسان حدادی تربیت کنیم و چهره هایی همچون صادق صمیمی و حسین رسولی از این دسته هستند. شرایط در سایر مواد نیز همین گونه است. اگر روزی برسد که تفتیان و قاسمی نتوانند در یک رویداد شرکت نمایند، باید دوندگانی را داشته باشیم که جای آنها را پر نمایند.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در انتها اعلام نمود: زنگ خطر برای دوومیدانی به صدا در آمده است و اگر کار و کوشش نکنیم، بعدها افسوس می خوریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6718

به "صیامی: زنگ خطر برای دوومیدانی به صدا درآمده است، باید آسیب شناسی دقیقی انجام گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صیامی: زنگ خطر برای دوومیدانی به صدا درآمده است، باید آسیب شناسی دقیقی انجام گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید