صعود تیم ملی اولویت فدراسیون است، ادامه کوشش برای دریافت میزبانی

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، میرشاد ماجدی درباره آخرین تحولات فوتبال کشور گفت: دکترعزیزی خادم، رئیس فدراسیون تمام اولویت خود را برای حضور پرقدرت تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی قطر گذاشته است. برهمین اساس اعضای هیات رئیسه نیز همین دغدغه را دارند و کوشش می نمایند، تجهیزات و امکانات لازم در این جهت را برای تیم ملی فراهم نمایند تا تیم ملی در رقابتهای مقدماتی جام جهانی با بهترین کیفیت حضور داشته باشد.

صعود تیم ملی اولویت فدراسیون است، ادامه کوشش برای دریافت میزبانی

ماجدی در ادامه درباره اقدامات صورت گرفته برای کسب میزبانی مقدماتی جام جهانی در اعتراض به سیاست های کنفدراسیون فوتبال آسیا مطرح نمود: تیم حقوقی فدراسیون تمام کوشش خود را در این زمینه انجام می دهد و به دنبال احقاق حق ایران برای کسب میزبانی در این مسابقات است. اگر این اتفاق هم رخ ندهد، بدون شک تیم ملی فوتبال کشورمان در هر کشوری که مسابقات را برگزار کند، بهترین نتیجه را خواهد گرفت. اعضای هیات رئیسه فدراسیون با یکدیگر همدل و همقسم شده اند که برای درخشش تیم ملی در این رقابتها همه کوشش خود را در این زمینه انجام دهند.

رئیس کمیته جوانان اضافه نمود: در نخستین جلسه ای که در هیات رئیسه برگزار گردید، مقرر شد کارگروهی تشکیل گردد تا نسبت به آنالیز یک موسسه با ساختار حقوقی تعیین با سازوکارهای قانونی برای چگونگی برگزاری مسابقات تصمیم گیری و روش های اجرایی آن را مدیریت کند که در حال حاضر این کارگروه در مرحله تحقیق است تا نقاط ضعف و قوت آن تعیین گردد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون درباره مسابقات تیم ملی زیر 23 سال آسیا گفت: این مسابقات در آبان 1400 ماه امسال در گروههای مختلف برگزار خواهد شد. کنفدراسیون آسیا اعلام نموده محل و شرایط برگزاری بازی های مقدماتی را بعدا ابلاغ می نماید. فدراسیون فوتبال هم درخواست میزبانی مرحله مقدماتی را ارائه داده است.

وی در ادامه اضافه نمود: این رقابتها در 11 گروه (6 گروه در مناطق غرب و مرکز و جنوب - 5 گروه از شرق و منطقه آ. سه. آن) برگزار می گردد. 11 تیم صدرنشین به علاوه چهار تیم برتر رده دوم در کنار میزبان، تشکیل دهنده 16 تیم مرحله نهایی خواهند بود. همچنین مسابقات قهرمانی فوتبال زیر 23 سال آسیا در ماه جولای سال 2022 در ازبکستان برگزار می گردد.

ماجدی در سرانجام خاطر نشان کرد: در آخر باید به همه همکاران این نکته را یکبار دیگر یادآوری کنم که دکتر عزیزی خادم تمام سعی خود را برای حضور پرفدرت تیم های ملی فوتبال و فوتسال در مسابقات جام جهانی گذاشته است. بدون تردید بهترین امکانات را برای تیم های ملی در نظر گرفته است. همچنین از تمام رسانه ها و باشگاهها می خواهم مثل گذشته که حامی فدراسیون فوتبال بودند، بار دیگر در این راه سخت به یاری ما بیایند تا با حمایت و همدلی یکدیگر شاهد بازیهای درخشان تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی باشیم.

پری ها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6728

به "صعود تیم ملی اولویت فدراسیون است، ادامه کوشش برای دریافت میزبانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود تیم ملی اولویت فدراسیون است، ادامه کوشش برای دریافت میزبانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید