شاهد انتشار وسیع ویروس کرونا در اروپا هستیم

به گزارش نوای پرنده پارسی، ماریا وان کرکوف کارشناس ارشد سازمان بهداشت جهانی شب گذشته گفت: تقریبا 80 درصد کشورهای اروپایی با رشد موارد ابتلا به ویروس کرونا روبرو هستند.

شاهد انتشار وسیع ویروس کرونا در اروپا هستیم

با ما سفر کنید و با قیمت تور اروپا پاییز 1400 از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش روز آدینه پایگاه خبری العهد، کرکوف اضافه نمود: ما هم اکنون به طور حتم با شرایط بسیار نگران کننده ای در سراسر نقاط اروپا روبرو و با بازگشت مجدد کرونا روبرو هستیم. ما شاهد افزایش سرایت ویروس کرونا در بسیاری از کشورها در سراسر منطقه هستیم.

وی گفت: بسیاری از کشورها در دوره گذشته بر ویروس کرونا چیره شدند و هم اکنون نیز می توانند بار دیگر بر انتشار ویروس کرونا مسلط شوند.

کارشناس ارشد سازمان بهداشت جهانی همچنین اظهار داشت: موارد بهبود یافته و همچنین بستری شده در بخش مراقبت های ویژه در شماری از کشورها بسیار افزایش یافته است.

کرکوف شرح داد: موارد ابتلا به ویروس کرونا در کشورها و شهرهای اروپایی یکسان نیست.

وی ابراز داشت: هر چند مردم از این امر خسته شده اند اما مجبور هستیم تا مدت ها با این ویروس بسر بریم.

از سوی دیگر بر پایه همین گزارش، وزارت بهداشت ایتالیا شب گذشته اعلام نمود که 8 هزار و 804 مورد جدید ابتلا به همه گیری کووید 19 به ثبت رسیده است و بدین ترتیب شمار روزانه موارد ابتلاد به این ویروس در ایتالیا رکورد جدیدی را به ثبت رساند.

وزارت بهداشت ایتالیا در آمار جدید خود اعلام نمود که به طور کلی شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا به 381 هزار و 602 نفر رسیده است.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5366

به "شاهد انتشار وسیع ویروس کرونا در اروپا هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهد انتشار وسیع ویروس کرونا در اروپا هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید