سی سخت را زیبا و با صلابت تر از قبل تحویل می دهیم

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد همزمان با میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) با حضور در شهر سی سخت علاوه بر ملاقات چهره به چهره با مردم آسیب دیده و تبریک عید و اعیاد شعبانیه، از فرایند بازسازی ها و ساخت و سازها بازدید کرد.

سی سخت را زیبا و با صلابت تر از قبل تحویل می دهیم

حسین کلانتری در این بازدید دو ساعته پای درد دل مردم نشست و رودرو جوابگوی مطالبات و نیازمندی های اهالی شهر سی سخت شد.

وی بهسازی و مقاوم سازی منازل مسکونی، استحکام و کیفیت بالای مصالح به کار رفته را از اولویت های مهم و اساسی خواند و توضیح داد: بر اساس دستور و تاکید ریاست محترم جمهوری و پیگیری های مکرر مسئولان ملی، با تمام توان پیگیر مسائل شهر زلزله زده سی سخت و روستاهای اطراف هستیم و در کوششیم که بازسازی و نوسازی شهر سی سخت به سرعت سرانجام یابد و کام مردم این شهر شیرین گردد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تسریع در فرایند بازسازی ها و سرعت بخشی به کارها و ساخت و سازها را خواهان شد و اظهار کرد: همه دستگاه های خدمات رسان، زیربنایی و متولیان ساخت و ساز در این شهر باید با تمام توان و قدرت پای کار باشند.

کلانتری به مردم این شهر اطمینان داد که آرامش و آسایش خانواده های سی سختی از دغدغه های اصلی و مهم است و لحظه به لحظه چه به صورت حضوری و سرزده در شهر و چه پیگیری های تلفنی و جلسات و دیدارهای مهم در تهران پیگیر مطالبات و نیازمندی های این مردم است و از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

به گزارش خبرنگاران، استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید نمود: با همت و کوشش و همکاری و مساعدت مردم با فرهنگ شهر سی سخت و حمایت جدی مسئولان ملی و استانی و همه دستگاه ها در آینده ای نه چندان دور شاهد بازسازی و مقاوم سازی شهر سی سخت خواهیم بود و سی سخت را زیباتر و با صلابت تر از قبل تحویل خواهیم داد.

لازم به ذکر است؛ در این بازدید چند ساعت ها بعضی خانواده ها از کوشش های شبانه روزی و جدیت و پیگیری های ویژه استاندار و حضور مستمر وی در شهر سی سخت قدردانی کردند.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6638

به "سی سخت را زیبا و با صلابت تر از قبل تحویل می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سی سخت را زیبا و با صلابت تر از قبل تحویل می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید