سپاهان هر کاری دوست داشت انجام داد، نبرد سرگروهی بین سپاهان و الدحیل است

به گزارش نوای پرنده پارسی، یک پیشکسوت فوتبال می گوید سپاهانی ها در نیمه دوم مصافشان با پاختاکور بسیار با کیفیت بودند و تیم ازبکی از نظر بدنی کم آورده بود.

سپاهان هر کاری دوست داشت انجام داد، نبرد سرگروهی بین سپاهان و الدحیل است

حسین چرخابی در گفت وگو با خبرنگاران درباره رجحان 3 بر یک سپاهانی ها مقابل پاختاکور در اولین گام از لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: سپاهان در بازی با صنعت نفت همین روش بازی را تمرین نموده بود و این تمرین خوبی برای شاگردان نویدکیا بود. البته با این تفاوت که در بازی مقابل پاختاکور محتاط تر بازی و در اوایل بازی دو تیم همدیگر را آنالیز کردند. تا دقیقه 25 بازی خوبی را از دو تیم ندیدیم اما در ادامه بازی بهتر شده بود.

ادامه داد: دفاع چپ و راست سپاهان در نیمه اول حق نفوذ نداشت اما پاختاکور با یک رجحان نسبی نیمه اول را به سود خود به سرانجام رساند. در نیمه دوم نورافکن و اسماعیلی فر آزاد شدند تا نفوذ نمایند. همین آزادی عمل باعث شد پاختاکوری که از نظر بدنی کم آورده بود مثل یک دیدنگر بازی را دیدن کردند و شاگردان نویدکیا هر کاری دوست داشتند انجام دادند.

این پیشکسوت فوتبال اصفهان افزود: شاگردان نویدکیا روی آغاز مجددها و ضربات ایستگاهی بسیار عملکرد خوبی را از خود به نمایش می گذارند. البته سپاهان 3 گل زد اما می توانست گل های بیشتری هم بزند. در کل طلایی پوشان بازی بسیار خوبی را ارائه دادند و باید به آن ها تبریک گفت.

او در سرانجام افزود: باتوجه به این که از هر گروه یک تیم از گروه بالا می آید، بازی با الدحیل بسیار مهم است تا بتوانند پیروز شوند و به عنوان تیم اول از گروه خود صعود نمایند. من تیم التعاون را تیم خوبی نمی دانم چون تیمی که رتبه خوبی در لیگ عربستان ندارد، نمی تواند تیم خوبی باشد. درست است میزبان است اما فکر نمی کنم یک تیم مدعی باشد. نبرد سرگروهی بین سپاهان و الدحیل است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 خرداد 1401 بروزرسانی: 26 خرداد 1401 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7627

به "سپاهان هر کاری دوست داشت انجام داد، نبرد سرگروهی بین سپاهان و الدحیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپاهان هر کاری دوست داشت انجام داد، نبرد سرگروهی بین سپاهان و الدحیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید