سند تحول و نوسازی حرکت های جهادی امروز 17 بهمن ماه در آبعلی رونمایی شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، سند تحول و نوسازی حرکت های جهادی در دو لایه گفتمانی و ساختاری هم زمان با برگزاری نهمین مجمع عالی جهادگران سراسر کشور در اردوگاه سیدالشهدا علیه السلام آبعلی رونمایی شد.

سند تحول و نوسازی حرکت های جهادی امروز 17 بهمن ماه در آبعلی رونمایی شد

جهت دریافت خدمات قیمت بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، سند تحول و نوسازی حرکت های جهادی هم زمان با برگزاری نهمین مجمع عالی جهادگران سراسر کشور در اردوگاه سیدالشهدا علیه السلام آبعلی رونمایی شد.

صادق مفرد، مسئول مرکز مطالعات و راهنمایی حرکت های جهادی در مورد سند تحول و نوسازی حرکت های جهادی گفت: این سند حاصل تجربیات، درددل ها، خون دل خوردن ها و مسائل تیم های جهادی است.

وی اضافه کرد: با استفاده از صورت جلسات مجمع عالی جهادی و همچنین حضور در 18 استان به یک نظام مسائل حرکت های جهادی رسیده ایم و آن را مبتنی بر ماموریت های رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب و همچنین بیانات ایشان در پنج ماه گذشته بوده توانستیم این سند را به عنوان برنامه پنج ساله فعالیت های جهادی آماده کنیم.

صادق مفرد اضافه کرد: این سند عالی ترین سند در مجمع عالی جهادی است که در دو لایه گفتمانی و ساختاری توسط نیرو های جهادی و نیرو های سازمانی انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3576

به "سند تحول و نوسازی حرکت های جهادی امروز 17 بهمن ماه در آبعلی رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سند تحول و نوسازی حرکت های جهادی امروز 17 بهمن ماه در آبعلی رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید