سفرای جمهوری اسلامی ایران به استان کرمان سفر می نمایند

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرنگاران/کرمان مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی اعلام نمود: 11و 12 دی ماه تعدادی از سفرای جمهوری اسلامی ایران در کشورهای آسیایی، آفریقایی و اروپایی به شهرستانهای بم، جیرفت، کرمان، رفسنجان و سیرجان سفر می نمایند.

سفرای جمهوری اسلامی ایران به استان کرمان سفر می نمایند

عباس تقی زاده در گفت وگو با خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: معرفی توانمندی ها و ظرفیت های استان کرمان در سطح بین المللی از مهم ترین اهداف این سفر است.

وی با مهم خواندن نقش سفرا در جذب سرمایه گذاران و گردشگران خارجی به استان کرمان اضافه کرد: گسترش تعاملات بین المللی و حضور گردشگران خارجی از اولویت های برنامه های دکتر فدائی استاندار کرمان است.

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی با بیان این مطلب که شامگاه سه شنبه سفرای کنونی جمهوری اسلامی ایران یا با سابقه سفیربودن در کشورهای سوئد، نیجریه، تایلند، کرواسی، فیلیپین، آفریقای جنوبی، مجارستان، صربستان، قرقیزستان، بلاروس، دانمارک، آلمان، پاکستان، موریتانی و نروژ وارد بم می شوند و پس از بازدید از ظرفیت های گردشگری و صنعتی باغ شهر جهانی بم، چهارشنبه راهی جیرفت می شوند.

وی اضافه کرد: سفرا در جیرفت، مهد تاریخ و تمدن از مجتمع های گلخانه ای و مزارع دیدن نموده و عصر چهارشنبه در جشنواره مرکبات شرکت می نمایند.

تقی زادهبیان کرد: استاندار کرمان نیز چهارشنبه به جیرفت سفر می کند و علاوه بر حضور در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، دکتر فدائی در جشنواره مرکبات و بازدیدها سفرا را همراهی می کند.

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی نشست سفرا با فعالان بخش خصوصی در کرمان و بازدید از توانمندی های رفسنجان و سیرجان را از برنامه های روز پنجشنبه سفرا گفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3354

به "سفرای جمهوری اسلامی ایران به استان کرمان سفر می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفرای جمهوری اسلامی ایران به استان کرمان سفر می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید