رسانه ها در حوزه فرهنگ شهری ایده و طرح ارائه دهند

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، دکتر مریم شعبانی ظهر چهارشنبه با حضور در خبرنگاران، با بیان اینکه خبرنگاران جزو خبرگزاری فعال استان زنجان در حوزه های مختلف است، اضافه نمود: این خبرگزاری مانور خوبی در حوزه شهری دارد و مسائل و مسائل شهری را به خوبی گزارش می دهد.

رسانه ها در حوزه فرهنگ شهری ایده و طرح ارائه دهند

وی رسانه ها را پل ارتباطی و بال پرواز یک دستگاه و ارگان بیان کرد و گفت: رسانه ها حرف اول را در تمام حوزه ها می زنند بنابراین نباید رسانه ها از ما دور باشند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان به نقش رسانه ها در بیان فعالیت ها و تعامل مردم با شهرداری داشته باشند، اشاره نمود و گفت: سازمان فرهنگی اگر پرنده باشد رسانه ها بال دیگر آن هستند و بدون رسانه ها نمی توان به اهداف رسید.

شعبانی تأکید کرد: تبلیغ در دنیای امروز که عصر گفتگوی تمدن ها است وزندگی ها مدرن شده و پیشرفته نموده است رسانه و تبلیغ حرف اول را در تمام مسائل می زند.

وی اضافه کرد: ما از رسانه دور باشد و بلعکس کارها ابتر می ماند و اعتقاد به تبلیغ و مسائل فرهنگی اگر از زبان رسانه گفته گردد مؤید حرف ما است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان با بیان اینکه رسانه ها نباید سازمان ها و به خصوص معاونت فرهنگی شهرداری را نباید تنها بگذارند، ابراز کرد:رسانه ها باید ایده بدهند و با ما همفکری نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 587

به "رسانه ها در حوزه فرهنگ شهری ایده و طرح ارائه دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسانه ها در حوزه فرهنگ شهری ایده و طرح ارائه دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید