رسانه ایتالیایی: اتلتتیکومادرید هم آزمون را می خواهد

به گزارش نوای پرنده پارسی، آزمون در این فصل 29 بازی برای زنیت در تمام تورنمنت ها انجام داده که در آن 14 گل به ثمر رسانده و هفت پاس گل داده است. وی از فوریه 2019 بازیکن باشگاه سن پترزبورگ است، همچنین در روسیه نیز در روبین کازان و روستوف بازی نموده است.

رسانه ایتالیایی: اتلتتیکومادرید هم آزمون را می خواهد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

یک رسانه ایتالیایی از علاقه مندی اتلتتیکومادرید به جذب بازیکن ایرانی تیم زنیت اشاره نمود.

به گزارش ایسنا و به نقل از خبرگزاری تاس، باشگاه فوتبال اتلتیکومادرید اسپانیا علاقه مند به انتقال مهاجم ایرانی زنیت یعنی سردار آزمون است. باشگاه زنیت پیش تر اعلام نموده بود تا انتها فصل گزینه های مربوط به جابجایی را در نظر نخواهد گرفت.

پیش از این گزارش شده بود که ناپولی ایتالیا، برای جذب این بازیکن حاضر است 25 میلیون یورو به تیم زنیت پرداخت کند که با مخالفت تیم روسی روبرو شده است و باشگاه زنیت تمایل به جذب مبلغ بیشتری برای آزمون دارد و برای انتقال این بازیکن ایرانی 35 میلیون یورو خواسته است. همچنین در بین مدعیان احتمالی این بازیکن انگلیسی از وستهام و لسترسیتی نیز یاد شده است.

آزمون در این فصل 29 بازی برای زنیت در تمام تورنمنت ها انجام داده که در آن 14 گل به ثمر رسانده و هفت پاس گل داده است. وی از فوریه 2019 بازیکن باشگاه سن پترزبورگ است، همچنین در روسیه نیز در روبین کازان و روستوف بازی نموده است.

اتلتیکو با 45 امتیاز از 27 مسابقه در رده ششم جدول قهرمانی اسپانیاست. این مسابقات در تاریخ 12 مارس به دلیل وجود ویروس کرونا متوقف شد.

الکس ولکی، استعدادیاب ایتالیایی، گفت که چندین باشگاه سری A علاقه مند به سردار آزمون مهاجم زنیت هستند. در اوایل ماه مارس، اطلاعاتی منتشر شد مبنی بر این که ناپولی می خواست این ایرانی 25 ساله را در ترکیب خود داشته باشد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4358

به "رسانه ایتالیایی: اتلتتیکومادرید هم آزمون را می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسانه ایتالیایی: اتلتتیکومادرید هم آزمون را می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید