رسانه الجزایری: بوتفلیقه از نامزدی در انتخابات انصراف داد؛ به تعویق افتادن انتخابات

به گزارش نوای پرنده پارسی، رئیس جمهور الجزایر ضمن اعلام انصراف خود برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری این کشور از تعویق آن اطلاع داد.

رسانه الجزایری: بوتفلیقه از نامزدی در انتخابات انصراف داد؛ به تعویق افتادن انتخابات

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از الجزیره، عبدالعزیز بوتفلیقه رئیس جمهور الجزایر ضمن اعلام انصراف خود از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری آینده از تعویق زمان برگزاری این انتخابات اطلاع داد.

انتخابات ریاست جمهوری الجزایر قرار بود 18 آوریل آینده (29 فروردین) برگزار گردد و این کشور از زمان اعلام نامزدی بوتفلیقه برای انتخابات ریاست جمهوری صحنه اعتراضات است.

الجزایر طی روزهای گذشته صحنه اعتراضات گسترده به تصمیم بوتفلیقه برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری برای پنجمین دوره ریاست جمهوری است. روز گذشته دست کم 10 نفر در درگیری ها کشته و 45 نفر دیگر بازداشت شدند.

بوتفلیقه 81ساله روز گذشته بعد از دو هفته بستری در بیمارستان سوئیس به کشور بازگشت. وی بیست و چهارم فوریه دو روز بعد از تظاهرات گسترده مردمی در اعتراض به نامزدی او برای پنجمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به ژنو سفر کرد.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 983

به "رسانه الجزایری: بوتفلیقه از نامزدی در انتخابات انصراف داد؛ به تعویق افتادن انتخابات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسانه الجزایری: بوتفلیقه از نامزدی در انتخابات انصراف داد؛ به تعویق افتادن انتخابات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید