رئیس فدراسیون بین المللی بیلیارد و اسنوکر: ایران در اسنوکر بسیار قوی است، این کشور در بخش داوری بسیار پیروز عمل نموده است

به گزارش نوای پرنده پارسی، مبارک الخیارین، رئیس فدراسیون بین المللی بیلیارد و اسنوکر گفت: ایران یکی از قدرتمندترین کشورها در اسنوکر است که باعث افتخار ما در خاورمیانه است.

رئیس فدراسیون بین المللی بیلیارد و اسنوکر: ایران در اسنوکر بسیار قوی است، این کشور در بخش داوری بسیار پیروز عمل نموده است

به گزارش خبرنگاران، مبارک الخیارین، رئیس قطری فدراسیون بین المللی بیلیارد و اسنوکر با اشاره به شرایط این رشته در آسیا گفت: قوی ترین بازیکنان دنیا از قاره کهن هستند و من از این موضوع بسیار خوشحالم. به غیر از کشور چین که در تمامی رشته های ورزشی صاحب نام است، کشور ایران یکی از قدرتمندترین کشورها در اسنوکر است که باعث افتخار ما در خاورمیانه است.

الخیارین در مورد میزبانی های کشور ایران اضافه کرد: ایران طی 10 سال اخیر سه دوره میزبان رقابت های اسنوکر قهرمانی آسیا بوده است که من افتخار حضور در دو رویداد را داشته ام و سطح برگزاری را کاملا ارزیابی نموده و نمره قبولی خوبی به این کشور می دهم. البته بعد از دیدن مسابقات قهرمانی آسیا در شهر تبریز که ایران توانست برای نخستین بار در تاریخ اسنوکر هر سه سکو را از آن خود کند میزبانی در حد رقابت های دنیای بود و از این بابت به آنها تبریک می گویم.

وی ادامه داد: کشور ایران در سال های اخیر در بخش داوری بسیار پیروز عمل نموده و داوران خوبی تربیت نموده است که در صحنه های بین المللی همواره شاهد حضور قدرتمند آنها در مراحل بالای مسابقات بوده ایم. فعال بودن رده های سنی پایه و پیشکسوتان، رشد چشمگیر فدراسیون ایران در سال های اخیر و راه اندازی قسمت پارابیلیارد از جمله اقدامات مثبتی است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی برقراری ارتباطات رئیس فدراسیون بیلیارد ایران با مسئولین فدراسیون های آسیایی و دنیای برای پیشرفت و توسعه این رشته ها را بسیار با اهمیت مطرح نمود و گفت: همانطور که می دانید داشتن ارتباطات و حتی کرسی های بین المللی می تواند در فرایند پیشرفت ورزشکاران مفید باشد که اسکندری یکی از روسایی است که به این امر توجه زیادی دارد و روابط خوبی با ما برقرار نموده وصاحب کرسی نیز هست و ما نیز هر کاری بتوانیم برای یاری به آنها انجام خواهیم داد.

رئیس فدراسیون بین المللی بیلیارد و اسنوکر یادآور شد: همانطور که گفتم آسیا بهترین های این رشته را در خود جای داده است علاوه بر چین، کشورهای هند، ایران، تایلند، هنگ کنگ و پاکستان هم بازیکنان بسیار قوی دارند و دریافت مقام در این قاره برای بازیکنان رشته های بیلیاردی کار دشواری است و من برای تک تک آنها آرزوی پیروزیت دارم.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4036

به "رئیس فدراسیون بین المللی بیلیارد و اسنوکر: ایران در اسنوکر بسیار قوی است، این کشور در بخش داوری بسیار پیروز عمل نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس فدراسیون بین المللی بیلیارد و اسنوکر: ایران در اسنوکر بسیار قوی است، این کشور در بخش داوری بسیار پیروز عمل نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید