در کنفرانس لیبی در برلین چه موضوعاتی مطرح خواهد شد؟

به گزارش نوای پرنده پارسی، پایان پس از ماه ها بحث و آنالیز، کنفرانس برلین فردا (یکشنبه) قرار است برای آنالیز بحران لیبی برگزار گردد.

در کنفرانس لیبی در برلین چه موضوعاتی مطرح خواهد شد؟

با تور پاییزی آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، فردا (یکشنبه) قرار است کنفرانس برلین برای هموار کردن راستا صلح در لیبی برگزار گردد و علاوه بر طرفین درگیر در لیبی، 12 کشور نیز در این کنفرانس شرکت خواهند کرد.

به نوشته پایگاه اسپوتنیک، خبرگزاری آلمان به پیش نویس بیانیه ای که سازمان ملل برای فردا آماده نموده، دست یافته است. این بیانیه شش بند دارد و اصلاحات در زمینه های مالی و امنیتی در کنار آتش بس و اجرای ممنوعیت واردات سلاح را پیش نموده است.

آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل روز چهارشنبه مفاد این بیانیه را به اطلاع اعضای شورای امنیت رسانده بود و انتظار می رود تا نمایندگان 12 کشور حاضر در کنفرانس برلین با توجه به این بیانیه به سمت فرایند سیاسی در لیبی پیش بفرایند.

طبق برنامه قرار است تا آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان فردا از رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا در برلین استقبال کند. همچنین فایز السراج رئیس دولت وفاق ملی لیبی و خلیفه حفتر فرمانده شبه نظامیان موسوم به ارتش ملی لیبی نیز در برلین حاضر خواهند شد.

پیش نویس بیانیه کنفرانس برلین در ماه های گذشته و طی پنج نشست با حضور نمایندگان بیش از ده کشور و سازمان های مختلف از جمله آمریکا، روسیه، ترکیه، ایتالیا، فرانسه، مصر و امارات آماده شده است.

ق

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3573

به "در کنفرانس لیبی در برلین چه موضوعاتی مطرح خواهد شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در کنفرانس لیبی در برلین چه موضوعاتی مطرح خواهد شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید