دا از مرز 150 چاپ گذشت

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرنگاران : انتشارات سوره مهر در نظر دارد تا ابتدای اسفند ماه چاپ مجدد سه اثر پرمخاطب خود با عناوین دا، نورالدین پسر ایران و پایی که جا ماند را به بازار کتاب عرضه کند.

دا از مرز 150 چاپ گذشت

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران ، کتاب دا دربردارنده خاطرات سیده زهرا حسینی از دوران هشت ساله دفاع مقدس، یکی از آثار خواندنی در حوزه ادبیات پایداری است. این اثر که برای نخستین بار در سال 87 منتشر شد، تا بهمن ماه امسال به چاپ یکصد و چهل و هشتم رسیده است.

انتشارات سوره مهر در نظر دارد تا به منظور ارتقای سطح کیفی آثار بازچاپی و تأمین احتیاج مخاطبان، تا اسفندماه امسال چاپ 149 و 150 و 151 این اثر را روانه بازار کتاب کند.

همچنین در این راستا، کتاب نورالدین پسر ایران، خاطرات نورالدین عافی از رزمندگان جنگ، قرار است تا ابتدای اسفند چاپ پنجاه و پنجم این اثر نیز روانه بازار کتاب گردد. این اثر که در آذر ماه 90 منتشر شده، ششصدمین کتاب دفتر ادبیات و هنر حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در 23 سال فعالیت این دفتر به حساب می آید. خاطرات سید نورالدین عافی را ابتدا در سال 1373، موسی غیور طی 40 ساعت مصاحبه به زبان آذری ضبط کرد و معصومه سپهری از سال 1383 کار پیاده سازی و تنظیم این مصاحبه ها را بر عهده گرفت. وی برای فراهم آوردن این کتاب 700 صفحه ای شخصاً نیز چندین مصاحبه تکمیلی از صاحب خاطرات و همرزمان او گرفته است.

پایی که جاماند عنوان سومین اثری است که قرار است از سوی این انتشارات تا ابتدای اسفند ماه چاپ مجدد آن روانه بازار کتاب گردد. این اثر نوشته سیدناصر حسینی پور است که دی ماه سال گذشته رونمایی شد. این کتاب بعد از سه ماه به چاپ نوزدهم رسید که این امر نشان دهنده گیرایی و جذابیت این کتاب برای مخاطب است. نگارش دقیق حوادث روزانه از جنگ و اسارتگاه ها، ذکر دیوارنوشته های موجود در زندان های بعث، شروع کتاب با حساس ترین و جذاب ترین بخش خاطرات و همچنین توضیح مکالمه بازجوها از جمله ویژگی های این اثر است.

انتشارات سوره مهر در نظر دارد همزمان با چاپ مجدد دو اثر دا و نورالدین پسر ایران، چاپ چهلم این اثر را روانه بازار کتاب کند.

سه اثر مذکور، طبق آنالیز های اجرا شده، پرمخاطب ترین آثار انتشارات سوره مهر به حساب می آیند.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3652

به "دا از مرز 150 چاپ گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دا از مرز 150 چاپ گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید