خوراکی هایی که پوست را پیر می نمایند

به گزارش نوای پرنده پارسی، یکی از مضرترین محصولات شکر است. حضور مداوم آن در رژیم غذایی فرآیند سنتز کلاژن (پروتئینی که وظیفه محافظت از حالت انعطاف پذیری پوست را بر عهده دارد) را کند می نماید.

خوراکی هایی که پوست را پیر می نمایند

به گزارش کروه رسانه های خبرنگاران، کارشناسان 5 محصول خوراکی را که موجب پیری زودرس پوست می شوند، معرفی کردند. آنها بر این عقیده هستند که یکی از مضرترین محصولات شکر است. حضور مداوم آن در رژیم غذایی فرآیند سنتز کلاژن (پروتئینی که وظیفه محافظت از حالت انعطاف پذیری پوست را بر عهده دارد) را کند می نماید.

در صندلی دوم در این لیست گوشت فرآوری شده نهاده شد. کارشناسان خاطرنشان می نمایند که استفاده بیش از حد از این نوع محصول بر سوخت و ساز بدن تأثیر منفی می گذارد، پوست را کسل می نماید، رنگ آن را خراب نموده و احتمال بروز آکنه را افزایش می دهد.

همچنین به گفته متخصصان، نمک برای پوست مضر است و موجب بروز ورم و وخامت کیفیت پوست می گردد. قهوه از دیگر مواد غذایی است که در این لیست دیده می گردد. تایید شده که این نوشیدنی بدن را کم آب نموده و از این طریق در ایجاد چین و چروک در پوست نقش ایفا می نماید.

در سرانجام این لیست محصولات ذرت از جمله برشتوک ذرت برای صبحانه، چیپس و پاپ کورن قرار دارند. کارشناسان بر این عقیده هستند که مصرف زیاد این محصولات تعادل اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 را در بدن بر هم می زنند.

البته گفتنی است که در تاریخ 3 ژوئن، دانشمندان دانشگاه سلطنتی لندن اعلام کردند هیچ ضرری از مصرف مقادیر زیاد قهوه ایجاد نخواهد شد. به گفته آنها حتی 25 فنجان قهوه در روز تاثیر قابل توجهی روی بدن نمی گذارد.

منبع:ایسنا

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2183

به "خوراکی هایی که پوست را پیر می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوراکی هایی که پوست را پیر می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید