خط کشتیرانی بین سوهار عمان و چابهار برقرار می گردد

به گزارش نوای پرنده پارسی، رئیس اتاق بازرگانی و صنایع عمان گفت، کشورش یک خط کشتیرانی بین سوهار عمان و چابهار ایران برقرار خواهد نمود که یک راه ارتباطی بازرگانی بین دو کشور خواهد بود.

خط کشتیرانی بین سوهار عمان و چابهار برقرار می گردد

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری مسقط دیلی، سعید بن صالح الکیومی، رئیس اتاق بازرگانی و صنایع عمان در جریان نشست فعالان تجاری ایران و عمان گفت، روابط تجاری بین ایران و عمان باید ارتقا یابد و تمایل مشترکی برای ارتقاء فعالیت های مالی وجود دارد.

وی در این نشست که در حاشیه نمایشگاه ایران کانتری سولو در عمان برگزار گردید گفت، در سال 2014 بیش از 100 تاجر و سرمایه گذار از عمان به ایران سفر کردند، اما روابط تجاری ایران با سایر کشورها قوی تر است.

کیومی بر اهمیت تقویت روابط تجاری بین دو کشور و رفع کردن موانعی پیش روی توسعه روابط تاکید نمود. کیومی همچنین گفت، عمان ثبات سیاسی و امنیت لازم و همچنین قوانین تسهیل کننده برای سرمایه گذاری سرمایه گذاران ایرانی در این کشور را داراست.

وی اضافه کرد، عمان یک خط کشتیرانی بین سوهار عمان و چابهار ایران برقرار خواهد نمود که یک راه ارتباطی بازرگانی بین دو کشور خواهد بود. مهندس شافعی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران هم در این نشست تاکید نمود که روابط بین ایران و عمان از اهمیت برخوردار است.

وی اضافه کرد، مقامات ایرانی امیدوارند که بر موانع موجود در زمینه مبادلات تجاری، بانکی و بیمه ای فائق آیند.

غلامرضا دهقان، عضو هیئت مدیره و معاون تجاری شرکت شهاب توشه ایران گفت: این نمایشگاه موجب گسترش ارتباطات خوب بین ایران و عمان برای توسعه روابط تجاری خواهد شد. این نمایشگاه موجب تقویت همکاری ها و ارتباطاتی می شود که می تواند منجر به افزایش فعالیت های تجاری بین دو کشور شود.

192

منبع: تسنیم
انتشار: 25 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2633

به "خط کشتیرانی بین سوهار عمان و چابهار برقرار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط کشتیرانی بین سوهار عمان و چابهار برقرار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید