خطیبی: ناظر داوری هم می گفت پنالتی نیست، متاسفانه در حق تیمی مثل ماشین سازی ظلم می گردد

به گزارش نوای پرنده پارسی، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: تمام اهالی فوتبال و حتی بازیکنان پرسپولیس هم اعتقاد داشتند که آن صحنه پنالتی نبود و آن اتفاق باعث شد صحبت هایی در کنار زمین مطرح گردد.

خطیبی: ناظر داوری هم می گفت پنالتی نیست، متاسفانه در حق تیمی مثل ماشین سازی ظلم می گردد

به گزارش ، رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: تمام اهالی فوتبال و حتی بازیکنان پرسپولیس هم اعتقاد داشتند که آن صحنه پنالتی نبود و آن اتفاق باعث شد صحبت هایی در کنار زمین مطرح گردد. ناظر داوری در آن صحنه به من گفت که کنار بایستم تا با داور حرف بزند. ناظر داوری هم می گفت پنالتی نیست، اما خب ما این مسائل را پیش بینی نموده بودیم که چنین اتفاقاتی رخ بدهد.

او اضافه نمود: متأسفانه در حق مثل ماشین سازی ظلم می گردد. حتی در یک صحنه به اعتقاد من داور می توانست به ربیع خواه کارت زرد دوم را بدهد که نداد. شرایط ما هم مثل پرسپولیس است و تمرین می کنیم و هزینه هم می کنیم. تا موقعی که تکنولوژی ویدئو چک نیاید، فوتبال ما همین است.

خطیبی ادامه داد: فوتبال خوبی ارائه می کنیم و البته کمبود بازیکن داریم، اما من قول داده ام رتبه تیمم را تک رقمی می کنم. در انتهای لیگ به این هدف خواهیم رسید. مقابل پرسپولیس، قهرمان فصل قبل فوتبال خوبی ارائه کردیم، با وجود اینکه 2 بازیکن اصلی خود را نیز در اختیار نداشتیم. متأسفانه اتفاقات به ضرر ما تمام شد و تمام فوتبالدوستان دیدند که پنالتی نبود.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی در خصوص به هم ریختن تمرکز تیمش پس از صحنه منجر به پنالتی پرسپولیس گفت: به نظر شما پنالتی بود؟ معتقدم بحث هایی از طرف عوامل برگزاری بازی صورت گرفت که سبب شد که این اتفاقات رخ بدهد. همچنین در یک صحنه نیز ربیع خواه می توانست کارت زرد دوم را بگیرد که نداد.

خطیبی در خاتمه گفت: فکر می کنم فوتبال خوبی را در مجموع از هر دو تیم مشاهده کردیم. برای ما جام حذفی تمام شد و تا زمانی که سیستم VAR را نیاورند، فوتبال ما همین است.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2480

به "خطیبی: ناظر داوری هم می گفت پنالتی نیست، متاسفانه در حق تیمی مثل ماشین سازی ظلم می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیبی: ناظر داوری هم می گفت پنالتی نیست، متاسفانه در حق تیمی مثل ماشین سازی ظلم می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید