حسینی: مقابل نساجی نزدیک به 700 پاس دادیم، می توانستیم با اختلاف 4 گل برنده شویم

به گزارش نوای پرنده پارسی، عبدالله حسینی، مدافع تیم فوتبال پدیده شهر خودرو گفت: در دیدار مقابل نساجی نزدیک به 700 پاس دادیم که این به استانداردهای فوتبال اروپا و به تیمی مثل بارسلونا نزدیک است.

حسینی: مقابل نساجی نزدیک به 700 پاس دادیم، می توانستیم با اختلاف 4 گل برنده شویم

عبدالله حسینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به شکست تیمش برابر نساجی گفت: این یکی از بهترین بازی های ما در این فصل بود، ولی متأسفانه فوتبال روی بدش را به ما نشان داد و در نهایت شکست خوردیم. ما در این بازی نزدیک به 700 پاس دادیم که این به استانداردهای فوتبال اروپا و به تیمی مثل بارسلونا نزدیک است. حتی در نیمه دوم می توان به جرأت گفت که درصد مالکیت توپ 80 به 20 به سود تیم ما بود و موقعیت های بسیار خوبی را از دست دادیم.

وی ادامه داد: نساجی در این بازی یک موقعیت گل هم نداشت و گل آنها هم در شرایطی به ثمر رسید که توپ به بازیکن ما برخورد کرد. بازیکنان ما در این بازی موقعیت های زیادی را از دست دادند و اگر توپ های مان تبدیل به گل می شد می توانستیم با اختلاف چهار گل برنده شویم. متأسفانه بدشانس بودیم و در روزی که حق نساجی نبود امتیاز بگیرد، در نهایت شکست خوردیم.

مدافع تیم فوتبال پدیده شهر خودرو در خصوص شانس تیمش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا عنوان نمود: ما شانس خوبی برای کسب سهمیه داریم و امیدواریم که به سهمیه برسیم. دو بازی مشخص کننده با استقلال و سپاهان در مشهد داریم که باید از این بازی ها نهایت استفاده را ببریم.

حسینی در پاسخ به این پرسش که کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد، توضیح داد: رقابت بین مدعیان فشرده و نزدیک است، ولی شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1175

به "حسینی: مقابل نساجی نزدیک به 700 پاس دادیم، می توانستیم با اختلاف 4 گل برنده شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: مقابل نساجی نزدیک به 700 پاس دادیم، می توانستیم با اختلاف 4 گل برنده شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید