جلسه معارفه اکبر میثاقیان برگزار گشت

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، عصر سه شنبه در هتل سفید کنار بندرانزلی مراسم معارفه اکبر میثاقیان سرمربی جدید تیم فوتبال ملوان بندرانزلی برگزار گشت.

جلسه معارفه اکبر میثاقیان برگزار گشت

اکبر میثاقیان در این مراسم با بیان اینکه تلاش می کنم در هشت بازی باقیمانده نتایج قابل قبولی کسب کنیم تا ملوان در لیگ دسته یک فوتبال بماند، اظهار کرد: انتظارم از همه مردم، مسئولان و هواداران تیم محبوب ملوان بندرانزلی این است که تنها به بقای این تیم در لیگ فکر کنند و تیم از هرگونه حاشیه دور بماند.

وی اضافه نمود: تضمین می کنم هشت بازی باقیمانده را با پیروزی پشت سر بگذاریم و پس از آن برنامه های بلند مدت خود را برای این تیم محبوب کشور اعلام می کنم.

سرمربی ملوان بندر انزلی گفت: در حال حاضر 15 روز تا آغاز رقابت ها باقی مانده و در این زمان کم نمی توان از نظر فنی با بازیکنان کار زیادی را انجام داد و تنها تلاش کادر فنی تیم بر این خواهد بود که بازیکنان از نظر روحی آمادگی لازم را برای حضور در مسابقات را داشته باشند.

وی ادامه داد: تلاش می شود در صورت تأمین اعتبار و برای آمادگی هرچه بیشتر بازیکنان تیم، بازی تدارکاتی با تیم هایی نظیر استقلال و پرسپولیس و فولاد در تهران برگزار شود.

میثاقیان اضافه نمود: مهمترین اولویت من پیروزی در هشت بازی باقی مانده و ماندن ملوان در لیگ یک است چرا که نه تنها مردم انزلی بلکه یک ایران عاشق ملوان است و این تیم باید متحول شود.

لازم به ذکر است؛ تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در حال حاضر با کسب 24 امتیاز از 26 بازی اجرا شده در رده هفدهم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور واقع شده است و خطر سقوط را احساس می کند

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4687

به "جلسه معارفه اکبر میثاقیان برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه معارفه اکبر میثاقیان برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید