جزئیات تمدید قرارداد زلاتان با میلان معین شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، رسانه های ایتالیایی جزئیات تمدید قرارداد زلاتان ابراهیموویچ با باشگاه میلان را اعلام کردند.

جزئیات تمدید قرارداد زلاتان با میلان معین شد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، هنگامی که زلاتان ابراهیموویچ در جابجایی زمستانی با قراردادی شش ماهه به میلان پیوست، شاید کمتر کسی تصور می کرد که این بازیکن بتواند تا این حد باعث پیشرفت روسونری گردد و این چنین تاثیر شگرفی روی عملکرد شاگردان استفانو پیولی بگذارد. زلاتان اما با همان جاه طلبی همیشگی میلان را به سمت موفقیت سوق داد و این تیم در فاصله یک هفته مانده به انتها رقابت ها حضور خود در رقابت های لیگ اروپای فصل آینده را قطعی نموده است.

در ابتدا به نظر می رسد که با توجه به احتمال بالای حضور رالف رانگنیک در میلان، زلاتان نیز در انتها فصل سن سیرو را ترک خواهد نمود اما نتایج خوب روسونری با استفانو پیولی و تمدید قرارداد این سرمربی ایتالیایی باعث شد که اوضاع به طور کلی تغییر کند و حالا گفته می گردد که به احتمال فراوان باشگاه میلان بعد از انتها بازی امشب برابر کالیاری، تمدید قرارداد ستاره سوئدی را به شکل رسمی اعلام خواهد نمود.

بر اساس ادعای کوریره دلاسرا قرارداد جدید زلاتان با میلان یک ساله خواهد بود که احتمالاً در صورت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به مدت یک فصل دیگر تمدید خواهد شد. همچنین دستمزد این بازیکن 5 میلیون یورو به علاوه یک میلیون پاداش در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4683

به "جزئیات تمدید قرارداد زلاتان با میلان معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات تمدید قرارداد زلاتان با میلان معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید