تکلیف سرمربی تیم ملی تیراندازی چه می شود؟

به گزارش نوای پرنده پارسی، قرارداد الهام هاشمی با فدراسیون تیراندازی تا انتها بازی های المپیک 2020 است اما آنچه باعث شده موضوع تمدید قرارداد وی مطرح گردد، به یک بند در قرارداد وی باز می گردد.

تکلیف سرمربی تیم ملی تیراندازی چه می شود؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، طی روزهای اخیر موضوع ادامه همکاری الهام هاشمی، سرمربی تیم تفنگ کشورمان با فدراسیون تیراندازی مطرح و عنوان شده که قرارداد وی تا سرانجام مسابقات کسب سهمیه المپیک در قطر بوده است اما واقعا سرانجام قرارداد الهام هاشمی چه زمانی است؟

قرارداد الهام هاشمی با فدراسیون تیراندازی تا سرانجام بازی های المپیک 2020 است اما آنچه باعث شده موضوع تمدید قرارداد وی مطرح گردد، به یک بند در قرارداد وی باز می گردد. در قرارداد سرمربی تیم تفنگ کشورمان اجازه فسخ قرارداد به الهام هاشمی داده شده و همین موضوع بحث احتمال جدایی وی از تیم ملی را به میان آورده است.

فدراسیون تیراندازی تمایل دارد تا همکاری خود با الهام هاشمی را ادامه دهد، به هیمن دلیل هفته آینده جلسه ای را با این سرمربی برگزار خواهد کرد.

اردوهای تیم ملی تفنگ و تپانچه پس از سرانجام مسابقات قهرمانی آسیا و توزیع سهمیه المپیک در قطر برای استراحت کادر فنی و تیراندازان تعطیل شد اما استارت آن از هفته آینده زده خواهد شد. ملی پوشان کشورمان خود را برای حضور در مسابقات جهانی هندوستان آماده می کنند. این مسابقات برای تیراندازانی که سهمیه المپیک کسب نکرده اند و جایگاه خوبی نیز در رنکینگ جهانی دارند از اهمیت زیادی برخوردار است، چرا که با ارتقا جای خود در رنکینگ جهانی می توانند به کسب سهمیه المپیک 2020 امیدوار باشند.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3239

به "تکلیف سرمربی تیم ملی تیراندازی چه می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف سرمربی تیم ملی تیراندازی چه می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید