توسعه همگانی از دغدغه های مهم وزارت ورزش و جوانان است

به گزارش نوای پرنده پارسی، مدیر کل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: یکی از مهم ترین دغدغه های وزارت ورزش و جوانان بحث توسعه همگانی است.

توسعه همگانی از دغدغه های مهم وزارت ورزش و جوانان است

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، جعفر سطوتی امروز (شنبه) در مراسم آئین رونمایی از سامانه مرکز جهانی رتبه بندی جهانی بازیکنان ورزشهای الکترونیکی اظهار کرد: زمانی که طرح سامانه رنکینگ را دیدم خرسند شدم. در وزارت ورزش دو دغدغه اساسی داریم؛ بحث توسعه ورزش همگانی که باید طی این پنج سال در دستور کار قرار گیرد. در این راستا حمایت های خوبی نیز شده است و قانون گذار توجه وِیژه ای به این موضوع داشته است. دغدغه دوم توسعه اقتصاد ورزش است.

وی ادامه داد: در مقایسه با سایر کشورها نسبت به موضوع اقتصاد ورزش کم توجهی شده است. بخش زیادی از تجهیزات را در قالب واردات انجام می دهیم که می توان این خدمات را در داخل فراوری کرد تا یاری بزرگی به ورزش گردد.

سطوتی اضافه کرد: طرح هلدینگ رضوانی به هر دو موضوع توسعه همگانی و اقتصاد ورزش یاری می نماید. امیدوارم این طرح با موفقیت همراه گردد و در استان های دیگر نیز توسعه پیدا کند. هر کسی که در این بخش حرکت کند به سهم خود کوشش می کنیم که حمایت های لازم را از وی انجام دهیم.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم این طرح ها به توسعه ورزش همگانی یاری کند و الگویی برای دیگر استان ها نیز گردد. به خاطر زندگی های غیرفعال و فقر حرکتی در این چند سال هزینه های زیادی شده است. مزیت این طرح این است که فعالیت فیزیکی شهروندان را افزایش و هزینه های درمانی را کاهش می دهد.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2459

به "توسعه همگانی از دغدغه های مهم وزارت ورزش و جوانان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه همگانی از دغدغه های مهم وزارت ورزش و جوانان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید