تارتار: آقایان مسئول! اجازه ندهید نفت مسجدسلیمان شرایط بحرانی پیدا کند، بازی های لیگ را به چشم دیدارهای تدارکاتی نگاه می کنیم

به گزارش نوای پرنده پارسی، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از مسئولان و عوامل مرتبط با تیمش خواست اجازه ندهند این تیم خوزستانی شرایطی بحرانی پیدا کند.

تارتار: آقایان مسئول! اجازه ندهید نفت مسجدسلیمان شرایط بحرانی پیدا کند، بازی های لیگ را به چشم دیدارهای تدارکاتی نگاه می کنیم

از پروفایل ما bestcanadatours دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، مهدی تارتار در نشست خبری پس از ملاقات تیمش مقابل سایپا گفت: تقسیم امتیازات تقریباً عادلانه بود. هرچند سایپا در نیمه دوم با توپ های مستقیم روی دروازه ما بیشتر فشار آورد. حرفم درباره مسائل تیم نفت مسجدسلیمان است. بچه های ما نزدیک هشت ماه است، ریالی دریافت نکرده اند و به امید چک 28 مرداد هستند که 20 درصد از قرارداد آنهاست. این طور که به گوش می رسد، تا به امروز نتوانسته اند آن مشکل را حل و پول را به باشگاه تزریق نمایند. بازی هفته آخر ما با تیمی در حال سقوط است و بچه ها نگران چک های خود هستند.

وی در ادامه گلایه های خود از مسائل اقتصادی باشگاه نفت توضیح داد: ما می خواهیم مانند این هفته و هفته های قبل، فوتبال پاکی به نمایش بگذاریم، اما اگر اتفاق بدی بیفتد و خدای ناکرده بچه های ما شرایط بدی پیدا نمایند، مسئولیتش با من نیست. از همین جا می گویم؛ آقایان مسئول در استان خوزستان! اجازه ندهید این تیم شرایط بحرانی پیدا کند. ما باید در جام حذفی هم بازی کنیم. امیدوارم مسئولان فکری اساسی نمایند. در غیر این صورت هیچ مسئولیتی به گردن نمی گیرم و مسئولان باشگاه باید جوابگو باشند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره قضاوت حسین زیاری در این مسابقه گفت: داور در نیمه اول تحت تأثیر صدای بازیکنان بود و اشتباهاتی داشت، اما در نیمه دوم به کارش مسلط شد. زیاری را مانند سایر داوران ما، داوری پاک و سالم دیدم. سایپا در این مسابقه احتیاج مبرمی به سه امتیاز داشت، اما زیاری داوری خوب و سالمی انجام داد.

تارتار در خصوص اینکه تیمش در خطر سقوط قرار ندارد و از ملاقاتهای پایانی لیگ برتر به عنوان ملاقاتهای تدارکاتی برای جام حذفی استفاده می نماید، اعلام نمود: هفته های قبل اعلام کردم بازی های لیگ را به چشم ملاقاتهای تدارکاتی نگاه می کنیم و خود را برای ملاقات جام حذفی آماده نگه می داریم؛ البته اگر آن مسئله ای که گفتم، حل گردد.

وی درباره قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی و رویارویی تیمش با تراکتور تبریز اعلام کرد: برای ما فرقی نمی کرد، چون هر سه تیم از تیم های مدعی هستند. پرسپولیس قهرمان شده است و دو تیم دیگر مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستند. ما از قرعه خود استقبال می کنیم و مسئله ای از این بابت نداریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4876

به "تارتار: آقایان مسئول! اجازه ندهید نفت مسجدسلیمان شرایط بحرانی پیدا کند، بازی های لیگ را به چشم دیدارهای تدارکاتی نگاه می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: آقایان مسئول! اجازه ندهید نفت مسجدسلیمان شرایط بحرانی پیدا کند، بازی های لیگ را به چشم دیدارهای تدارکاتی نگاه می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید