بیماری در کشتی کروز که کمپانی استرالیایی را دچار مشکل کرد

به گزارش نوای پرنده پارسی، درست است که همیشه از مطالب خوب برایتان میگوییم اما این بار میخواهیم خبری را با هم مرور کنیم که البته تاریخ آن برای آبان سال گذشته است زمانی که تبلیغات خطوط امن و بدون خطر کشتی کروز با یک خبر زیر سوال رفت البته مشکل به سرعت رفع شد اما این مورد در اذهان ماند.

بیماری در کشتی کروز که کمپانی استرالیایی را دچار مشکل کرد

تعداد زیادی از مسافران یک کشتی کروز بسیار معروف استرالیایی به دلیلی ناشناخته به التهاب معده مبتلا شدند.

یک کشتی کروز که در حال سفر در ساحل شرقی استرالیا با 3000 مسافر بود، با شیوع عجیب بیماری التهاب معده روبرو گردیده است.

سلبریتی سالستیس (Celebrity Solstice) که متعلق به شرکت سلبریتی کروز است، در حال حاضر در ملبورن لنگر انداخته است. این کشتی روز دوشنبه از سیدنی حرکت نموده بود.

سخنگوی شرکت سلبریتی کروزز در مصاحبه با یک خبرگزاری تأیید کرد که 18 مورد التهاب معده که به نوروویروس نیز مشهور است، در کشتی گزارش گردیده است.

یکی از مسافران ملبورنی به خبرنگار روزنامه هرالد سان گفته است که وی و شوهرش هر دو در کشتی مبتلا به التهاب معده گردیده اند.

ما روز بیستم اکتبر پس از یک سفر کروز 18 روزه به مقصد هاوایی در سیدنی از سالستیس پیاده شدیم. همسرم روز قبل از لنگر انداختن کشتی مبتلا به نوروویروس شد و من یک روز پس از رسیدن به خانه.

این خانم می گوید که کارکنان کشتی کروز پس از مشاهده اولین بیماران مبتلای قرنطینه گردیده در روز 18 اکتبر، برای روزها به شدت در حال مبارزه با این شیوع عجیب بودند.

کارکنان کشتی در آن شرایط همه کوشش خود را برای حل کردن این مشکل انجام دادند. این سومین باریست که ما سوار این کشتی می شویم و تا به حال مشکلی نداشته ایم. کشتی بسیار زیبا و به شکل حیرت انگیزی تمیز است.

آنا بثگیت، سخنگوی سلبریتی کروزز در بیانیه ای خاطرنشان کرد که بیماران در کشتی توسط پزشکان آن و با کمک داروهای بدون نسخه درمان شدند.

وی می گوید که برنامه ای برای توقف سفر وجود نداشت. سلبریتی سالیتیس طبق برنامه ساعت 5 عصر امروز، ملبورن را ترک خواهد نمود.

به گفته سایت سلبریتی کروز، سلبریتی سالستیس بهترین کشتی کروز استرالیا و نیوزیلند است.

انتشار: 4 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 107

به "بیماری در کشتی کروز که کمپانی استرالیایی را دچار مشکل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیماری در کشتی کروز که کمپانی استرالیایی را دچار مشکل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید