بوفون، غایب احتمالی یوونتوس مقابل مونشن گلادباخ

به گزارش نوای پرنده پارسی، کاپیتان یوونتوس به دلیل مصدومیت در دربی ایتالیا ممکن است سومین بازی اروپایی این فصل تیمش را از دست بدهد.

بوفون، غایب احتمالی یوونتوس مقابل مونشن گلادباخ

به گزارش خبرنگاران، جان لوئیجی بوفون، دروازه بان یوونتوس از احتمال نرسیدنش به بازی چهارشنبه شب بانوی پیر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر بوروسیا مونشن گلادباخ اطلاع داد.

بوفون در نیمه اول بازی تیم های اینتر و یوونتوس در استادیوم جوزپه مه آتزا که با تساوی بدون گل سرانجام یافت، مصدوم شد و با وجود رسیدگی پزشکان تیم به شرایط او تا خاتمه کار لنگان لنگان حرکت می کرد. او در خاتمه این بازی گفت: پایم کبود شده است و عملاً 65 دقیقه روی یک پایم تکیه کردم. خوشحالم که توانستم بازی را تمام کنم. باید ببینم شرایطم برای بازی چهارشنبه در لیگ قهرمانان چگونه می گردد اما اگر برای آن بازی آماده نبودم، نتو می تواند جای مرا بگیرد.

بوفون سپس به بازی تیمش برابر اینتر اشاره نمود و گفت که نشانه هایی از پیشرفت را در بازی بانوی پیر دیده است. او که در این بازی یک مهار استثنایی و بسیار مهم برای مهار ضربه مارسلو بروزوویچ داشت به شبکه رای اسپورت گفت: در تیم مان پیشرفت هایی انجام شده است. من در این بازی نشانه ای از پیشرفت را در تیم مان دیدم و ما خیلی زود می خواهیم به جمع مدعیان برگردیم. دوران مصدومیت تعدادی از بازیکنان مهم ما تمام شده است و به تدریج داریم درک می کنیم که چه تیمی هستیم. بازی هایی مثل آنچه برابر اینتر داشتیم به ما آرامش خاطر می دهند هرچند ما هنوز تا رسیدن به جایی در جدول که باعث آسودگی خاطرمان گردد، فاصله داریم.

بوفون ادامه داد: ما با مربی روی سیستم های مختلفی برای بازی مان کار می کنیم. برنامه مان این است که در جدول صعود کنیم و تا ماه مارس در صندلی خوبی قرار داشته باشیم، صندلیی که به ما اجازه می دهد برای رسیدن به رده های بالای جدول رقابت کنیم.

یاران بوفون چهارشنبه شب در دور سوم بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان تیم سوم فصل گذشته بوندس لیگا هستند.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3411

به "بوفون، غایب احتمالی یوونتوس مقابل مونشن گلادباخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوفون، غایب احتمالی یوونتوس مقابل مونشن گلادباخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید