برترین سلاح ها و آیتم های الدن رینگ پس از آپدیت 1.06

به گزارش نوای پرنده پارسی، احتمالا جای تعجب ندارد که یکی از برترین و پرفروش ترین بازی های امسال یعنی الدن رینگ، همچنان در حال دریافت به روزرسانی های مختلف است. با این حال آپدیت اخیر بازی یعنی 1.06 از بسیاری جهات غافلگیرکننده بوده است. نه تنها این به روزرسانی بدون هیچ توضیحات خاصی و به صورت کاملا غیر منتظره منتشر شده، بلکه شامل تغییراتی است که به طور ناگهانی بعضی سلاح ها و استراتژی های خاص را بیش از هر زمان دیگری ارزشمند می نماید.

برترین سلاح ها و آیتم های الدن رینگ پس از آپدیت 1.06

هرچند که بیشتر به روزرسانی های اخیر الدن رینگ به رفع بعضی مسائل مربوط به بخش PvP بازی پرداخته اند، با این حال حتی بازیکنانی که علاقه ای به بخش های آنلاین ندارند نیز می توانند از آپدیت اخیر این حماسه دنیا باز هیجان زده شوند. علاوه بر این، تجربه بازی در هر زمانی مجذوب نماینده است و در این راستا هیچ راهی بهتر از آزمایش کردن چند سبک مختلف برای بازی مجدد وجود ندارد. به خصوص اینکه بازی از زمان عرضه تا به امروز بهبودهای زیادی داشته است.

حال در اینجا به طور خاص به بعضی از سلاح ها و آیتم هایی از بازی می پردازیم که به لطف به روزرسانی 1.06 تغییر پیدا نموده و به نوعی قدرتمندتر شده اند و استفاده از آن ها بیشتر پیشنهاد می گردد. در واقع این مقاله روی برترین سلاح های حال حاضر بازی به طور کلی تمرکز ندارد و باید آن را به عنوان نیم نگاهی به برجسته ترین سلاح ها و آیتم هایی در نظر بگیرید که اکنون شایسته توجهی مضاعف هستند.

سلاح ویژه Dark Moon Greatsword

Dark Moon Greatsword بدون شک جالب ترین سلاح بازی است، اما بدست آوردن آن به هیچ وجه آسان محسوب نمی گردد. این شمشیر به لطف به روزرسانی 1.06 بالاخره چیزهای بیشتری برای ارائه در چنته دارد. این سلاح در آپدیت نو اندکی بهتر شده با این حال قابلیت ویژه آن جایی که در آن تغییر زیادی پیدا نموده است. مانند گذشته، قابلیت خاص این سلاح به شما این امکان را می دهد که شکل هایی خاص از جادو را به سمت دشمنان پرتاب نموده و آسیبی از نوع Frostbite بر آن ها وارد کنید. این در واقع بدان معناست که می توانید آسیب بیشتری را وارد کنید.

لازم به ذکر است که این سلاح خاص در تمامی بازی های فرام سافتور به شکلی وجود دارد و به نظر می رسد که بالاخره قابل اتکا شده است. هرچند هنوز هم ممکن است که به علت ویژگی هایی که شخصیت شما برای استفاده از این سلاح باید در خود تقویت کند، تمایلی به استفاده از آن نشان ندهید.

شمشیر Bloodhounds Fang

این شمشیر بزرگ که از فرم خاصی بهره می برد، حتی قبل از به روزرسانی اخیر بازی قدرت زیادی داشت. با این حال باید گفت که Bloodhounds Fang اکنون به نوعی بهتر از همواره است. علاقه مندان به سلاح های سنگین باید توجه داشته باشند که پس از آپدیت نو بازی، هنگام استفاده از این سلاح نه تنها به طور قابل توجهی چابک تر هستند، بلکه می توانند بعضی از حملات سنگین این سلاح را سریع تر از همواره انجام دهند. البته این شمشیر هنوز به مقدار ای قوی نیست که روی بخش چند نفره تاثیر بگذارد و تعادل آن را بهم بزند، اما همچنان یکی از گزینه های عالی برای افرادی است که قدرت سلاح را بر هر چیزی ترجیح می دهند.

شمشیر Omen Cleaver

در ظاهر Omen Cleaver احتمالا یکی از سلاح های تغییر نموده ای که محبوبیت زیادی ندارد. در واقع چرا باید از چنین سلاح ساده ای استفاده کرد وقتی که شمشیرهای مجذوب نماینده تری برای استفاده و آزمایش وجود دارد. با این حال سادگی این سلاح از قضا یکی از دلایل بزرگی است که باید از آن بهره ببرید. این شمشیر نه تنها از ابتدا و بدون هیچ گونه ارتقا قدرتمند است، بلکه بر خلاف بسیاری دیگر از شمشیرهای بزرگ، می توانید این سلاح را با طیف گسترده ای از Ashes of War مجهز کنید.

این باعث شده تا Omen Cleaver به یک سلاح ایده آل برای بیلدهای مختلف تبدیل گردد و در عین حال نیز به عنوان یک سلاح مبتنی بر قدرت، شایسته توجه باشد. اگر در پی آزمایش چند Ash of War مختلف هستید، اما هنوز سلاح مناسب خود را پیدا ننموده اید، این شمشیر را امتحان کنید.

نیزه Vykes War

از نظر فنی، این سلاح به طور مستقیم از به روز رسانی 1.06 اخیر بازی بهره نمی برد، با این حال به علت ضعیف شدن سایر سلاح ها و استراتژی های حالت PvP مقداری بهتر شده است. این سلاح در سناریوهای مختلف نبردهای PvP کاملا شما را راضی خواهد نمود و نه تنها یکی از برترین سلاح ها در بیلدهای Madness است بلکه توانایی های آن بدون هیچ گونه ارتقا در سطح بالایی قرار دارند.

از طرفی اگر به هر علتی از حملات اصلی این سلاح خسته شدید، می توانید به قابلیت ویرانگر آن که نوعی بمب است که محدوده زیادی را تحت تاثیر خود قرار می دهد، اعتماد کنید. هرچند این سلاح در حالت PvE بازی نیز تاثیرگذار است، با این حال برای کسانی که می خواهند وارد بخش آنلاین شوند، این سلاح در آغاز بسیار به آن ها یاری خواهد نمود.

تبر Executioners Greataxe

هرچند تبرهای بزرگ بازی به طور کلی قدرتمندتر شده اند اما بزرگترین نقطه ضعف این سلاح این واقعیت است که هیچ تضمینی برای بدست آوردن آن وجود ندارد. از آنجایی که این تبر فقط از انواع خاصی از دشمنان بدست می آید و از طرفی آن دشمنان حتی پس از کشته شدن تضمینی برای انداختن سلاح نمی دهند، این احتمال وجود دارد که ساعت ها طول بکشد تا در نهایت بتوانید این تبر بزرگ را بدست آورید. بعضی از بازیکنان همچنان نتوانسته اند آن را بدست آوردند.

با این حال، Executioners Greataxe ممکن است در نهایت ارزش این همه دردسر را داشته باشد. این تبر دقیقا مانند شمشیر Omen Cleaver، در حالت عادی آسیب فوق العاده بالایی وارد می نماید و می توان آن را با فهرست متنوعی از Ashes of War تجهیز کرد. اگر می خواهید که بیلدهای مبتنی بر قدرت (Strength) را امتحان کنید، پیشنهاد می گردد که از این سلاح بهره ببرید. این سلاح وقتی با یک Ash of War قدرتمند مانند Quickstep یا Flaming Strike همراه گردد، به قدرت کامل خود می رسد.

گرز Great Stars

گریت استارز به تنهایی یک گرز بزرگ و قدرتمند است که از ابتدا دارای قدرت بالا و تاثیر Bleed است. بعلاوه می توان آن را با انواع Ashe of War مجهز کرد که همانطور که در بالا ذکر شد، یک مزیت برای سلاح محسوب می گردد. این گرز یکی از معدود سلاح های بازی است که با هر ضربه موفقیت آمیز، بدون در نظر گرفتن سطح شما، سلامتی شما را بازیابی می نماید.

با این حال، علت واقعی اینکه اکنون این سلاح برای استفاده توصیه می گردد این است که به روز رسانی نو بازی در واقع امکان بدست آوردن دو عدد از این سلاح بزرگ را به طور همزمان فراهم می نماید. برای بدست آوردن دومین گرز باید یک شخصیت نو را شکست دهید، اما قطعا ارزش کوشش کردن دارد. در واقع به نظر می رسد که استفاده از دو سلاح قدرتمند به طور همزمان که به صورت منظم بخش قابل توجهی از سلامت شما را بازیابی می نمایند، بهتر از استفاده از یک سلاح است. تعیین نیست که استفاده از دو گریت استارز به طور همزمان در بخش PvP مفید باشد یا خیر، اما این یک سلاح PvE ایده آل برای بلیدهای مبتنی بر قدرت است.

آیتم Opaline Hardtear

یکی از مهم ترین کارها بعد از هر به روزرسانی، این است که بدانید کدام آیتم ها یا ماموریت ها مانند قبل عمل نمی نمایند. حال به لطف به روزرسانی 1.06، اکنون می دانیم که Opalines Hardtear به عنوان یک Crystal Tear که قرار بود به طور موقت خنثی سازی تمام آسیب های دریافتی را تا حد خاصی هنگام مصرف تقویت کند، در واقع فقط روی آسیب های غیر فیزیکی موثر بوده است. حال این مشکل به نوعی رفع شده است.

اکنون که Opaline Hardtear همانطور که باید عمل می نماید، یک گزینه فوق العاده مجذوب نماینده برای بازیکنان حالت های PvE و PvP است. این آیتم نه تنها در واقع تمام آسیب های وارده را 15 درصد در PvP و 10 درصد در PvE کاهش می دهد، بلکه اثر آن برای سه دقیقه طول می کشد که زمان قابل توجهی است. به طور کلی این آیتم ارزش امتحان شدن را دارد.

طلسم Blue Dancer Charm

در توضیحات آپدیت نو بازی تایید شده که به همراه داشتن این طلسم باعث می گردد که با تجهیزات سبک، بتوانید مسافت بیشتری را با غلت خوردن طی کنید. در حالی که به طور دقیق این مسافت تعیین نشده اما بازیکنان دریافته اند که این تفاوت به طرز شگفت آوری قابل توجه است. در واقع، غلت زدن با تجهیزات سبک اکنون بسیار راحت تر شده و بسیاری این طلسم را یکی از برترین آیتم های بازی معرفی نموده اند.

Blue Dancer Charm به طور کلی هر زمان که به نوعی سبک بار باشید، آسیب فیزیکی شما را افزایش می دهد. مقدار دقیق این افزایش آسیب تا حد زیادی مبهم است، اما هر کسی که از سلاح ها و زره های سبک در حین استفاده از این نوع Talisman بهره می برد، متوجه می گردد که آن ها به طور قابل توجهی سریع تر از قبل هستند و آسیب بسیار بیشتری به دشمنان وارد می نمایند. بنابراین، اگر شما از آن دسته بازیکن هایی هستید که چابکی برایتان اهمیت زیادی دارد و به توانایی خود برای جاخالی از ضربات سنگین دشمنان اطمینان دارید، به شدت توصیه می گردد که از این آیتم بهره ببرید.

منبع: Den of Geek

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 شهریور 1401 بروزرسانی: 12 شهریور 1401 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7690

به "برترین سلاح ها و آیتم های الدن رینگ پس از آپدیت 1.06" امتیاز دهید

2 کاربر به "برترین سلاح ها و آیتم های الدن رینگ پس از آپدیت 1.06" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین سلاح ها و آیتم های الدن رینگ پس از آپدیت 1.06"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید