بلبلی: چه کسی جواب مردم مسجدسلیمان را می دهد؟، لیگ ایران عقب افتاده است!

به گزارش نوای پرنده پارسی، هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: ما در دو بازی به شدت بابت اشتباهات داوری ضرر کردیم و تعیین نیست چه کسی جواب مردم مسجدسلیمان را خواهد داد.

بلبلی: چه کسی جواب مردم مسجدسلیمان را می دهد؟، لیگ ایران عقب افتاده است!

محمد بلبلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره دو بازی اخیر تیمش برابر آلومینیوم اراک و مس رفسنجان گفت: ما در این مسابقه به شدت بابت اشتباهات داوری ضرر کردیم. در بازی با آلومینیوم خطا بیرون از محوطه جریمه رخ داد که داور به ضرر ما پنالتی گرفت و در این بازی هم پنالتی مسلم مان گرفته نشد. متأسفانه در دو بازی شش امتیاز از دست دادیم که این به خاطر اشتباهات داوری بود.

وی ادامه داد: ما شرمسار مردم مسجدسلیمان و طرفداران تیم هستیم و معین نیست چه کسی باید با این اشتباهاتی که علیه تیم ما صورت می گیرد جواب آنها را بدهد. متأسفانه لیگ ایران یک لیگ عقب افتاده است و ما همچنان از نبودن VAR در فوتبال ایران رنج می بریم. وقتی هم داور اشتباه می نماید خیلی از کارشناسان از آنها حمایت می نمایند یا اینکه می خواهند با یک عذرخواهی همه چیز تمام گردد. واقعاً این درست نیست که ما زحمت بکشیم، ولی بابت اشتباهات داوری ضربه بخوریم.

هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خصوص تقابل با پرسپولیس در هفته هفتم نیز توضیح داد: پرسپولیس شرایط خوبی دارد و ما قطعاً بازی سختی در پیش داریم، ولی انگیزه زیادی داریم تا خودمان را در این مسابقه نشان دهیم و این پتانسیل را داریم که از پرسپولیس امتیاز بگیریم. ما به هیچ عنوان برابر پرسپولیس تیم دست و پا بسته ای نخواهیم بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 دی 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7470

به "بلبلی: چه کسی جواب مردم مسجدسلیمان را می دهد؟، لیگ ایران عقب افتاده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلبلی: چه کسی جواب مردم مسجدسلیمان را می دهد؟، لیگ ایران عقب افتاده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید