بازی ولورین به صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 معرفی گردید

به گزارش نوای پرنده پارسی، یکی از غافلگیری های عظیم رویداد دیشب سونی که برای نمایش بازی های آینده پلی استیشن 5 برگزار شده بود، بازی ولورین بود. بازی ولورین به وسیله سازندگان برترین بازی مارول تاریخ یعنی اسپایدرمن پلی استیشن 4 ساخته می گردد. بازی Marvels Wolverine به وسیله استودیوی بازی سازی اینسامنیاک گیمز و با تهیه کنندگی سونی به صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 در دست ساخت است.

بازی ولورین به صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 معرفی گردید

این طور که به نظر می رسد، بازی ولورین فعلا در حد ایده است و استودیوی بازی سازی اینسامنیاک گیمز در حال حاضر تمام و کمال روی ساخت دنباله اسپایدرمن پلی استیشن 4 تمرکز دارد. اینسامنیاک گیمز در شرح فرایند ساخت بازی ولورین گفته که آن ها ایده های مختلفی برای ساخت بازی در دنیای مارول داشته اند که یکی از برترین آن ها، ولورین بوده است. گفته شده که اینسامنیاک تصمیم می گیرد تا ایده بازی ولورین خود را برای مارول ارایه کند و آن ها هم این ایده را می پذیرند و ساخت پروژه شروع می گردد.

اگر می خواهید بدانید که چقدر در ابتدای مراحل ساخت بازی ولورین هستیم، می توانید نگاهی کوتاه به افراد کلیدی تیم سازنده بازی بی اندازید که تا همین چند ماه پیش سفت و سخت مشغول کار روی اسپایدرمن مایلز مورالس بوده اند. بازی ولورین به وسیله برایان هورتون و کامرون کریستین کارگردانی می گردد که هر دو پیش از این وظیفه کارگردانی اسپایدرمن مایلز مورالس را برعهده داشته اند.

اینسامنیاک گیمز کمی درباره بازی شرح داده و گفته که بازی ولورین بسیار عظیم خواهد بود و با پروژه ای در حد مایلز مورالس طرف نخواهیم بود. هم چنین این استودیو اضافه نموده است که هواداران شخصیت ولورین می توانند انتظار داشته باشند تا مثل بازی های اسپایدرمن، بازی ولورین هم بالاترین سطح از توجه به جزییات و قابلیت ها و مشخصه های ولورین را در خود داشته باشد.

باز هم تاکید شده است که بازی در مراحل ابتدایی ساخت قرار گرفته است، اما اضافه شده است که می توانیم انتظار یک داستان احساسی و گیم پلی پیشرفته ای را داشته باشیم. همانطور که گفتیم، فعلا حتی خود اینسامنیاک گیمز هم نمی داند که دقیقا می خواهد با بازی ولورین چه کند و این رونمایی بیشتر یادآور رونمایی های مارول از فیلم ها و سریال هایش است: تنها چیزی که فعلا در اختیار داریم یک لوگو است.

بازی ولورین تاریخ انتشار مشخصی ندارد و فقط می دانیم که به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 ساخته می گردد.

تیزر کوتاهی برای اعلام این خبر ساخته و منتشر شده است که می توانید آن را در ادامه دیدن کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7346

به "بازی ولورین به صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی ولورین به صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید