بازیکن اسبق یونایتد: مسی جادوگری کوچک و تهدیدی بزرگ است

به گزارش نوای پرنده پارسی، تهران- خبرنگاران- بازیکن اسبق تیم فوتبال منچستریونایتد در مصاحبه ای لیونل مسی را جادوگری کوچک و در عین حال بزرگ ترین تهدید برای رسیدن شیاطین سرخ به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا توصیف کرد.

بازیکن اسبق یونایتد: مسی جادوگری کوچک و تهدیدی بزرگ است

به گزارش خبرنگاران، فاکس اسپورتس روز شنبه نوشت: تیم منچستریونایتد با شگفتی سازی مقابل پاری سن ژرمن به جمع هشت تیم خاتمهی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت؛ جایی که لیونل مسی و یارانش انتظار آنها را می کشند.

این در حالی است که اندی کل بازیکن اسبق یونایتدها معتقد است مسی جادوگری است که بزرگ ترین تهدید برای شیاطین سرخ محسوب می گردد.

یونایتدها برای رسیدن به نیمه نهایی معتبرترین رقابت باشگاهی اروپا باید در 2 دیدار رفت و برگشت مقابل آبی اناری ها صف آرایی نمایند.

اندی کُل که به همراه شیاطین سرخ در فصل 1998 - 99 سه گانه را فتح نموده، بر این باور است که مسی خطرناک ترین تهدیدی است که می تواند مانع از لمس مجدد جام قهرمانی توسط قرمزها گردد.

وی در این خصوص گفت: آنها یک جادوگر کوچک در تیمشان دارند و اگر او به این بازی برسد، نمی توانم بگویم که ما باید او را از جریان بازی حذف کنیم چرا که این کار از عهده ما خارج است.

کُل ادامه داد: مسی اگر تصمیم به بازی بگیرد، غیر قابل کنترل است و در غیر این صورت هم تفاوتی ندارد؛ به عبارت دیگر مسی آن قدر خوب است که حتی اگر بازی هم نکند باز هم مهارشدنی نیست.

با این حال، اگرچه بارسایی ها محتمل ترین گزینه پیروزی در این بازی هستند اما بازیکن اسبق شیاطین سرخ معتقد است که شاگردان اوله گانر سولسشر در صورتی که به اصول پایبند باشند، می توانند شگفتی ساز شوند.

بازیکن اسبق یونایتد تاکید نمود: هر اتفاقی ممکن است. همان طور که انتظار گذشتن از سد پاری سن ژرمن را نداشتیم اما پیروز شدیم. با این حال بارسلونا تیم بسیار خوب و البته خاصی است.

وی در خاتمه اعلام کرد: فکر می کنم تنها کاری که باید انجام دهیم بازی کردن به سبک منچستریونایتد است؛ دقیقا همان کاری که در سال 1999 در لیگ قهرمانان انجام دادیم و قهرمان شدیم؛ در آن سال در هر 2 بازی رفت و برگشت به تساوی 3 بر 3 رسیدیم و هر 2 تیم فوتبالی هجومی را ارائه دادند؛ فوتبالی که ما به آن عادت داشتیم و در این بازی هم باید همان کار را انجام دهیم.

ورزشی**3991**9129

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1082

به "بازیکن اسبق یونایتد: مسی جادوگری کوچک و تهدیدی بزرگ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن اسبق یونایتد: مسی جادوگری کوچک و تهدیدی بزرگ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید