احتمال تعویق حضور سوارس در یوونتوس به دلیل مشکل گذرنامه

به گزارش نوای پرنده پارسی، بروز یک مشکل غیرفوتبالی ممکن است سفر مهاجم اروگوئه ای تیم فوتبال بارسلونا به ایتالیا را به تأخیر بیندازد.

احتمال تعویق حضور سوارس در یوونتوس به دلیل مشکل گذرنامه

به گزارش خبرنگاران، مشکل گذرنامه لوئیس سوارس ممکن است سفر او به تورین برای تکمیل مراحل اداری انتقالش به یوونتوس را برای مدتی به تأخیر بیندازد.

مهاجم نوک اروگوئه ای بارسلونا که رونالد کومان سرمربی جدید آبی و اناری ها او را از برنامه های تاکتیکی اش کنار گذاشته است، در آستانه جدایی از این تیم و توافق با بیانکونری قرار گرفته است. در این میان اما نشریه گاتزتا دلواسپورت فاش کرده است که یک مسئله اداری پیوستن سوارس به یوونتوس را به تأخیر خواهد انداخت.

سوارس اگرچه اروگوئه ای است اما به سبب ازدواجش با صوفیا بالبی که تابعیت ایتالیایی دارد، در اسپانیا جزو بازیکنان اتحادیه اروپا محسوب می شود. با این حال او برای دریافت گذرنامه اروپایی باید یک آزمون را پشت سر بگذارد و همین مسئله ممکن است سفرش به ایتالیا را کمی به تأخیر بیندازد.

باشگاه یوونتوس نمی خواهد سوارس یکی از تنها سه سهمیه این تیم برای استفاده از بازیکنان خارج از اتحادیه اروپا را اشغال کند چرا که قوانین کار در کشور ایتالیا با اسپانیا متفاوت است و به همین دلیل هم فرایند صدور گذرنامه اروپایی برای سوارس ممکن است انتقال او به تورین را کمی طولانی کند.

گفته می شود که بانوی پیر برای خرید سوارس، با او بر سر رقمی نزدیک به 10 میلیون یورو به عنوان حقوق سالانه توافق کرده است، مهاجمی که با وجود دست وپنجه نرم کردن با برخی مصدومیت ها در فصل اخیر 21 گل به ثمر رساند. سوارس سال 2014 از لیورپول به بارسلونا رفت و در 283 بازی اش از آن زمان تا کنون، برای این تیم 197 گل زده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5056

به "احتمال تعویق حضور سوارس در یوونتوس به دلیل مشکل گذرنامه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال تعویق حضور سوارس در یوونتوس به دلیل مشکل گذرنامه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید