بازگشت کتاب باز در ماه رمضان به آنتن شبکه نسیم

به گزارش نوای پرنده پارسی، همزمان با شروع ماه مبارک رمضان شبکه نسیم با برنامه کتاب باز و بی خاتمه در آستانه افطار و سحر این ماه عزیز با مخاطبان خود همراه خواهد شد.

بازگشت کتاب باز در ماه رمضان به آنتن شبکه نسیم

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، همزمان با شروع ماه مبارک رمضان شبکه نسیم با برنامه کتاب باز و بی خاتمه در آستانه افطار و سحر این ماه عزیز با مخاطبان خود همراه خواهد شد.

ویژه برنامه کتاب باز همچون سال گذشته برای این ماه و ساعات خاص آن تدارک دیده شده است تا بینندگان با تورق کتاب های خواندنی، لحظاتی با اهالی این حوزه همنشین و با تجربیات آنان همراه شوند. کتاب باز با اجرای سروش صحت در ایام ماه مبارک رمضان هر روز ساعت 18:30 مهمان خانه های مخاطبان شبکه نسیم خواهند بود.

بی خاتمه عنوان ویژه برنامه دیگر شبکه نشاط و سرگرمی برای لحظات دلنشین افطار و سحر است که با فضاسازی خاص و بهره گیری از کلام بزرگان و مناجات به استقبال اوقات شرعی در این ماه پربرکت می رود.

بر این اساس و بنا بر جدول پخش جاری شبکه نسیم سریال خاطره انگیز یادداشت های کودکی هرشب ساعت 20:30 پخش می گردد و در ادامه ویتامین خ شنبه تا چهارشنبه و برنامه بی سیم چهارشنبه تا آدینه ساعت 21، چنددرجه هرشب ساعت 21:30، میشه که بشه شنبه تا سه شنبه و برنامه نسیم آوا چهارشنبه تا آدینه ساعت 22:30، کودک شو شنبه تا سه شنبه و خندوانه چهارشنبه تا آدینه ساعت 23 روی آنتن خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6677

به "بازگشت کتاب باز در ماه رمضان به آنتن شبکه نسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت کتاب باز در ماه رمضان به آنتن شبکه نسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید