بازتاب قهرمانی جوانان فرنگی کار ایران در uww

به گزارش نوای پرنده پارسی، تیم ملی کشتی فرنگی جوانان دومین قهرمانی خود را در رقابتی سخت در اسلواکی به دست آورد تا نتیجهای تاریخی را رقم بزند.

بازتاب قهرمانی جوانان فرنگی کار ایران در uww

به گزارش خبرنگاران ،اتحادیه دنیای کشتی در گزارشی به قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران در مسابقات دنیای اسلواکی پرداخت. تیم ملی کشتی فرنگی دومین قهرمانی خود را در مسابقات دنیای کسب کرد که این قهرمانی برای اتحادیه دنیای جالب توجه بود. بعد از این قهرمانی سایت اتحادیه دنیای سعی کرد در گزارشی این موفقیت جوانان ایران را پوشش بدهد و به تمجید از تیم ملی کشتی فرنگی ایران بپردازد.

در گزارشی که روی اتحادیه دنیای منتشر گردیده است: ایران با کسب 4 مدال طلا و 136 امتیاز عنوان قهرمانی تیمی رقابت های کشتی جوانان قهرمانی جوان در اسلواکی را بدست آورد در حالی که تیم روسیه با 5 امتیاز کمتر در صندلی دوم نهاده شد. تیم ایران با 4 مدال طلای پویا ناصرپور، امین کاویانی نژاد، محمدهادی ساروی و امین میرزازاده به عنوان قهرمانی دنیا رسید در حالی که تیم روسیه به رهبری کوماروف کشتی گیر مدال آور خود با 131 امتیاز و کسب عنوان دومی به کار خود خاتمه داد. سایت اتحادیه دنیای به دومین قهرمانی پیاپی فرنگی کاران هم اشاره نموده است.

ص5

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 267

به "بازتاب قهرمانی جوانان فرنگی کار ایران در uww" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازتاب قهرمانی جوانان فرنگی کار ایران در uww"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید