انواع پوستر دیواری در دکوراسیون خانه

به گزارش نوای پرنده پارسی، پوستر دیواری در دکوراسیون بعد از کاغذ دیواری مورد استقبال عده زیادی از مردم نهاده شد. معمولا پوسترهای دیوار در بهترین فضای خانه بر روی دیوار چسبانده می شد و دارای طرح ها و رنگ های متفاوتی بود. پوسترها نقش پر رنگی در طراحی دکوراسیون داخلی ایفا می نمایند.

انواع پوستر دیواری در دکوراسیون خانه

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

انواع مدل های پوستر دیواری در بازار موجود است که شما بر اساس فضای مورد نظر و سلیقه خود می توانید از مدل های آن انتخاب مناسبی داشته باشید و تحول زیبایی در فضای داخلی ساختمان خود ایجاد کنید. اما اگر طرح مورد نظر خودتان را از بین طرح های موجود پیدا نکردید، می توانید آن را سفارش دهید تا با هزینه ساخت مجزایی برای شما آماده گردد. کسانی که می خواهند یک دکوراسیون خاص داشته باشند معمولا از این روش استفاده می نمایند.

امروزه برای بازسازی خانه های قدیمی شیوه های مدرن تری جهت طراحی دکوراسیون در نظر می گیرند. استفاده از پوسترهای دیواری مانند کاغذ دیواری هواداران زیادی دارد. برای این نوع طراحی لازم نیست بر روی تمامی دیوارهای خانه پوستر نصب کنید. در این صورت هم هزینه بازسازی خانه می تواند کمتر گردد و هم نمای زیباتری برای آن ایجاد خواهید کرد.

پوسترهای ساده

پوسترهای ساده ای هم وجود دارند که در رنگ های متفاوتی فراوری می شوند. این نوع از پوستر برای افرادی که به سبک مینیمال علاقمند هستند، مناسب است. می توانید برای گوشه ای از خانه خود یک پوستر دیواری سیاه و سفید در طرح مورد نظر خود سفارش دهید و خانه خود را مطابق با این سبک چیدمان کنید.

پوسترهای ساده قیمت مناسب تری هم نسبت به دیگر انواع پوستر دارند. به راحتی نصب می شوند و قابل شستشو هستند. بعضی از این نوع از پوسترها را تا چند بار هم می توان بر روی دیوارهای متفاوت نصب کرد. این موضوع برای کسانی که در خانه استیجاری سکونت دارند، مهم است.

پوسترهای سه بعدی

پوسترهای سه بعدی دیواری نوعی از پوسترهاست که می تواند با ایجاد خطای دید، بیننده را به چالش بکشد. همان طور که از نامش پیداست در این نوع پوستر از طرح های سه بعدی استفاده می گردد که به یاری سایه به چنین شکلی فراوری شده اند. این نوع از پوسترها به صورت 1 ، 2، 4 یا 8 تکه به فروش می رسد. ابعاد این پوسترها بر اساس متراژ دیوار مورد نظر انتخاب می گردد و در هنگام نصب اضافه آن برش داده می گردد.

برای خرید پوستر دیواری در دکوراسیون ضروری است از فروشنده نحوه نصب و امکان شستشوی آن را بپرسید. معمولا برای نصب، کارشناسان شرکتی که خرید خود را از آن انجام داده اید در محل حاضر می شوند تا مرحله نصب پوستر را انجام دهند تا شما درگیر نصب این مرحله نشوید. پوسترهای سه بعدی می تواند نمایی از طبیعت باشد و شما را خیره به زیبایی خود کند. بهتر است اگر طرح پوستر انتخابی شما شلوغ و پر از جزئیات است، یک دست مبل ساده با سبک مینیمال را جلوی این پوستر بچینید تا فضای جذابی ایجاد کنید.

ست کردن رنگ پوستر دیواری در دکوراسیون

توجه به رنگ دکوراسیون یکی از مهم ترین نکات داشتن یک فضای حرفه ای است. هماهنگی رنگ وسایل باعث می گردد فضای مورد نظر شما چشمگیر و زیباتر نشان داده گردد. اما برای ایجاد هماهنگی رنگ ها در کنار هم باید چه کارهایی انجام داد؟ شاید تصور کنید ساده ترین راه این است که یک یا دو رنگ خاص را برای خرید و چیدمان وسایل انتخاب کنید. اما اگر کمی با چرخه رنگ و روانشناسی آن آشنا باشید متوجه می شوید که دستتان برای طراحی دکوراسیون هر فضایی باز است. اما برای این کار باید مطالعه و تجربه کافی داشته باشید.

کارشناسان طراحی دکوراسیون طی سال ها این تجربه را به دست می آورند و نتیجه بازخورد طراحی خود را دریافت می نمایند. به همین دلیل بهتر است برای طراحی دکوراسیون فضای خانه یا محل کار خود با فردی ماهر مشورت کنید.

پوسترها هم می تواند مانند کاغذهای دیواری می توانند بخش زیادی از دیوار را پوشش دهند. به همین دلیل مهم است که به هماهنگی طرح و رنگ آن با دیگر وسایل هم توجه کنید. برای این منظور به رنگ مبلمان، کوسن ها، پرده ها، فرش و کفپوش ها، رنگ دیوارها و … توجه کنید.

به ما امتیاز بدهید

[Total: 1 Average: 5]منبع: ویرا معماری
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3983

به "انواع پوستر دیواری در دکوراسیون خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انواع پوستر دیواری در دکوراسیون خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید