انفجار مهیب در اردوگاه نظامی ائتلاف سعودی در شرق یمن

به گزارش نوای پرنده پارسی، منابع خبری از وقوع انفجار مهیب در اردوگاه نظامی ائتلاف سعودی در استان مارب واقع در شرق یمن خبر دادند.

انفجار مهیب در اردوگاه نظامی ائتلاف سعودی در شرق یمن

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دیشب انفجار بزرگی در اردوگاه نظامی تداوین متعلق به ائتلاف سعودی در استان مأرب که در شرق یمن واقع است، رخ داد.

شبکه خبری المیادین به نقل از منابع محلی گزارش داد که پادگان نظامی تداوین، هدف حمله هوایی جنگنده های ائتلاف سعودی به منطقه رغوان استان مأرب قرار گرفته است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، حمله به این اردوگاه نظامی که در آن شبه نظامیان دولت مستعفی یمن به ریاست منصور هادی وعناصر مسلح حزب اخوانی الاصلاح یمن مستقر هستند، چندین کشته و زخمی برجای گذاشت.

اختلافات بین دولت مستعفی هادی تحت حمایت عربستان و شبه نظامیان شورای انتقالی جنوب یمن تحت حمایت امارات در حالی به اوج خود رسیده که نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی در آستانه آزاد سازی مأرب قرار دارند.

نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی چند روز پیش پایگاه مهم و استراتژیک ماس را که بزرگترین پایگاه نظامی در غرب شهر مأرب و مهمترین خط دفاعی آن به شمار می رود، آزاد کنند.

با آزادسازی پایگاه استراتژیک ماس، شهر مأرب زیر آتش مستقیم انصار الله قرار گرفته است و زمینه برای ورود به این شهر و آزادسازی کامل آن هموار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5758

به "انفجار مهیب در اردوگاه نظامی ائتلاف سعودی در شرق یمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انفجار مهیب در اردوگاه نظامی ائتلاف سعودی در شرق یمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید